//
کدخبر: ۱۹۶۵۷ //
کمالوند: به ملکی بازی نمی‌دهم

باید استقلال را می‌بردیم

باید استقلال را می‌بردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

فراز کمالوند درباره تساوی با استقلال اظهار کرد: بازی خیلی خوبی برابر تیم پر مهره استقلال ارائه کردیم و در مجموع به مراتب بهتر از آنها بودیم. حرف من نیست و هرکس این مسابقه را دیده به این موضوع اذعان دارد گسترش تیم برتر بود و باید برنده می‌شد. از تساوی مقابل استقلال و اینکه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، ناراحت هستم.

 

وی ادامه داد: اگر تعلل یک یا دو بازیکن در جریان بازی نبود می‌توانستیم خیلی راحت سه امتیاز را بگیریم، نه اینکه مساوی کنیم.

 

سرمربی گسترش فولاد درمورد اینکه گفته بود مگنو باتیستا و کوروش ملکی موجب شدند تیم‌اش مقابل استقلال سه امتیاز را نگیرد و تصمیمی که برای تنبیه این دو بازیکن داشت، عنوان کرد: کوروش ملکی دروازه‌بانی بود که خودم از لیگ یک به لیگ برتر آوردم و به آن بها دادم و حتی در دیدار بزرگ با استقلال او را به زمین فرستادم ولی متاسفانه در جریان بازی رفتارهایی انجام داد که تاثیر در عدم پیروزی ما داشت. قطعا ملکی امسال بازی نمی‌کند تا ببینیم فصل بعد چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

کمالوند تصریح کرد: درباره باتیستا باید بگویم آنقدر این بازیکن برای تیم ما زحمت کشیده که با یک یا دو اشتباه نمی‌شود روی آن خیلی سخت گیری کرد و درمورد آن خیلی حساسیت به خرج نمی‌دهیم.

 

وی درخصوص اینکه گسترش فولاد پتانسیل کسب سهمیه آسیایی در این فصل داشت ولی نتوانست به آن دست پیدا کند، گفت: این موضوع را قبول ندارم چون باتوجه به پتانسیل ما هدف این بود جزو 6 تیم قرار بگیریم و الان با تیم چهارم فقط دو امتیاز فاصله داریم که باتوجه به باقی ماندن چهار مسابقه تا پایان فصل این کار دور از دسترس نیست.

 

سرمربی گسترش فولاد ابراز کرد: بازیکنان ما در مسابقات گذشته با بی‌دقتی موقعیت‌های زیادی از دست دادند که اگر دقت می‌کردند، می‌توانستیم الان سوم جدول باشیم و با آن شرایط پتانسیل سهمیه گرفتن نیز داشتیم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان