//
کدخبر: ۱۹۰۰۸ //

فریبا:مگرخانواده ندارند که فحاشی میکنند؟/داور خیلی استقلال را اذیت کرد

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: آنهایی که فحاشی کردند خواهر و مادر ندارند؟

 فریبا:مگرخانواده ندارند که فحاشی میکنند؟/داور خیلی استقلال را اذیت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا درباره دیدار روز گذشته تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: قبل از پرداختن به مسائل فنی بازی باید به اتفاقات حاشیه مسابقه اشاره کنم که بسیار زشت و زننده بود. نمی ‌دانم آدم‌هایی که دیروز در ورزشگاه حاضر شدند و به خانواده یک بازیکن ما توهین کردند آیا خودشان خانواده و مادر و خواهر ندارند؟ آنها از لحظه ای که تیم ما گرم کرد به سید مهدی رحمتی فحاشی کردند آن هم بدترین فحش ها. به خانواده رحمتی بسیار توهین شد. من تعجب می کنم از این مسئله که؛ چرا باید در آذربایجان و تبریز که مردم آن است همیشه به داشتن فرهنگ بالا شهره بودند به عده ای اجازه داده چنین رفتاری داشته باشند.

وی افزود: 25،26 بازی روی نیمکت استقلال بودم و حتی یک بار هم نشده بود به خاطر بحث داوری از روی نیمکت بلند شوم اما دیروز ۱۰ بار از روی نیمکت بلند شدم و با داور چهارم و آقای فنایی صحبت کردم. متاسفانه غیر از موضوع فحاشی‌ها، دیروز داوری هم خیلی ما را اذیت کرد. نحوه قضاوت بازی بسیار عجیب و غریب بود. در صحنه ای که روی علی قربانی خطا شد داور به راحتی از خطا گذشت.

مدیرفنی استقلال تصریح کرد: شب گذشته  در دنیای مجازی صحنه خطا روی علی قربانی دست به دست می‌چرخید و همه اذعان داشتند که روی او  پنالتی شده است اما در حالی که استوک بازیکن حریف روی مچ او  فرود آمده بود داور پنالتی نگرفت در یک صحنه دیگر هم فرشیدباقری تکل زد که اصلاً خطا نبود اما داور به او اخطار داد.

 فریبا افزود: تمام صحنه های پنجاه - پنجاه را داوری به نفع گسترش فولاد می گرفت. ما آمار بازی را در آورده ایم و دیدیم که ۲۶ خطا برای گسترش گرفته و تنها دو خطا برای ما. جالب است که از اواخر بازی بازیکنان آنها مدافع چپ ما را بغل کرد و پرت کرد هر دو بازیکن به خیال خطا ایستادند اما داور دستور به ادامه بازی داد. نمی‌گویم که این اتفاقات تعمدی بوده و در طول ۴۰ سال حضورم در فوتبال همواره گفتم که داورها قشر زحمتکشی هستند اما از کمیته داوران می خواهم به قضاوت بازی روز گذشته رسیدگی کند. این داور آنقدر بد قضاوت کرد که ما متعجب مانده بودیم.

 مدیر فنی استقلال گفت: نمیخواهیم بگوییم خودمان اشکال فنی نداشته ایم. قصد توجیه کردن نداریم ما 2امتیاز حساس را از دست دادیم و علت آن هم اشتباهات خودمان بود. نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم شرایط خوبی پیدا کردیم با این حال باید همه جانبه به این مسابقه نگاه کنیم و بگوئیم داوری خیلی تاثیر گذاشت.

فریبا درباره آخرین وضعیت امید نورافکن گفت: باشگاه برای نورافکن هزینه کرده است و تحت قرارداد باشگاه است. ما ضمن آنکه باید حواسمان باشد تا این بازیکن جوری تربیت شود تا آینده اش صدمه نبیند می‌بایست منافع باشگاه را هم در نظر بگیریم. بازیکن های جوان باید بدانند که احترام بزرگتر از هر چیزی واجب تر است و اگر این بزرگتر ها نبودند آنها به این جایگاه نمی رسیدند. قرار است امروز صحبت‌هایی را انجام دهیم و بعد از آن با نظر سرمربی تیم تصمیم گیری کنیم.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان