//
کدخبر: ۱۸۸۵۸ //

آخرین تلاش؛ نگاهی به تغییرات ترکیب استقلال برای زنده ماندن امیدهای قهرمانی

ترکیب تیم استقلال ساعاتی پیش از سوی کادرفنی این تیم اعلام شد و این تیم با 4 تغییر به نسبت دیدار با فولاد در این دیدار حاضر خواهد شد.

آخرین تلاش؛ نگاهی به تغییرات ترکیب استقلال برای زنده ماندن امیدهای  قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم استقلال تا ساعتی دیگر برای حفظ رتبه ی دوم جدول و باقی ماندن در کورس قهرمانی به دیدار گسترش فولاد خواهد رفت. علیرضا منصوریان به مانند اکثر دیدارهای این فصل تیمش را با تغییرات زیادی به میدان فرستاده که بزرگترین تغییرات آن بازگشت رحمتی و فرشید باقری به ترکیب ثابت آبی ها می باشد.

 

سید مهدی رحمتی پس از پایان محرومیت 4 جلسه ای خود به دروازه ی آبی ها بازگشته است و این در حالی است که سید حسین حسینی عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته از خود به نمایش گذاشته بود و در 4 دیداری که درون دروازه ایستاده بود تنها 2 گل دریافت کرد. فرشید باقری نیز با توجه به محرومیت انضباطی نورافکن بار دیگر در ترکیب تیم استقلال قرار گرفته است. این بازیکن در نیم فصل دوم تنها در دیدار برابر سایپا در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت که با پیروزی آبی ها به پایان رسید و این بازیکن نیز یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند.

 

دیگر تغییر تیم استقلال در این دیدار بازگشت فرشید اسماعیلی به جای مجتبی حقدوست خواهد بود. حقدوست 21 ساله در دیدار برابر فولاد عملکرد چندان قابل قبولی نداشت و در نیمه ی دوم تعویض شد و در دیدار امروز ، منصوریان شانس را به دیگر هافبک جوان تیمش داده است.

 

در پایان نیز برزای که دیدار برابر فولاد را به دلیل محرومیت از دست داده بود اکنون جانشین دیگر محروم تیم استقلال یعنی کاوه رضایی شده است. علی قربانی نیز پس از مدت ها به نوک خط حمله ی تیم استقلال خواهد رفت و از سمت چپ و راست توسط کریمی و برزای حمایت خواهد شد.

 

گفتنی است تیم استقلال در صورتی که دیدارش را با شکست به پایان برساند شانس قهرمانی را روی کاغذ نیز از دست خواهد داد.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان