//
کدخبر: ۱۹۶۰۵۰ //

پی‌اس‌جی یا یونایتد؛ مقصد کوتینیو کدام است؟

حضور برزیلی های متعدد در پاریس، شاید کوتینیو را به سمت فرانسه بکشاند.

پی‌اس‌جی یا یونایتد؛ مقصد کوتینیو کدام است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از دیلی میل، به نظر می‌رسد پاریسن‌ژرمن شانس بیشتری برای جذب فیلیپه کوتینیو، بازی ساز برزیلی بارسلونا نسبت به منچستریونایتد داشته باشد. 

بعد از گذراندن یک فصل سخت، که با هو شدن از طرف هواداران خودی در نیوکمپ همراه شد، کوتینیو در آستانه ترک بارسلونا در تابستان 2019 است. از سه باشگاه پاریسن‌ژرمن، منچستریونایتد و چلسی به عنوان طرفداران ستاره 27 ساله یاد می‌شد، اما نام چلسی با توجه به محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات خود به خود از این لیست کنار می‌رود. 

در این بین موندو دپورتیوو گزارش داده که با توجه به سابقه این بازیکن برزیلی در لیورپول، کوتینیو تمایلی برای پیوستن به منچستریونایتد نخواهد داشت. کوتینیو در ژانویه 2013 به لیورپول پیوست و تا ژانویه 2018 در این تیم بود و بهترین روزهای دوران حرفه ای خود را در آنفیلد پشت سر گذاشت.

نکته دیگری که در این انتقال دست بالا را به پاریسن‌ژرمن می‌دهد، حضور پرتعداد هموطنان کوتینیو در این باشگاه پاریسی است. به جز دنی آلوز، مارکینیوش و نیمار (که البته ماندن او در پاریس تضمین شده نیست) لئوناردو ناسیمنتو نیز بعد از 6 سال دوباره به پاریسن‌ژرمن بازگشته تا به عنوان مدیرورزشی به فعالیت بپردازد. 

فیلیپه کوتینیو هم اکنون به همراه تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا حضور دارد و روزهای خوبی را به همراه سلسائو پشت سر می‌گذارد. او در جریان برتری 3-0 برزیل مقابل بولیوی دو بار گلزنی کرد و در بازی بعدی مقابل ونزوئلا نیز 90 دقیقه کامل در میدان حضور داشت. برزیل در آخرین بازی خود در مرحله گروهی شنبه به مصاف پرو خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان