//
کدخبر: ۱۹۳۰۸۱ //

تصمیم عجیب کونته؛ ناینگولان را بفروشید

ناینگولان خود بازگشت به رم را ترجیح می‌دهد.

تصمیم عجیب کونته؛ ناینگولان را بفروشید
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینترمیلان راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی خود را در لیست فروش قرار داده و این بازیکن نیز خود بازگشت به رم را ترجیح می‌دهد.

بنابه ادعای کوریره دلا سرا، اینتر با درخواست آنتونیو کونته دیگر تمایلی برای حضور ناینگولان در سن سیرو ندارد. این اتفاق زمانی تعجب آور به نظر می‌رسد که بدانیم کونته در دوران حضور خود در چلسی، برای خرید این هافبک بلژیکی از رم تلاش کرده بود. 

این نشریه در ادامه گزارش خود می‌نویسد ناینگولان 31 ساله خود خواهان بازگشت به رم است اما نراتزوری او را با رقمی کمتر از 29 میلیون یورو واگذار نخواهد کرد. 

هافبک سابق تیم ملی بلژیک در ژانویه 2014 با انتقالی قرضی به ارزش 3 میلیون یورو از کالیاری به رم پیوست و در پایان همان فصل، جالوروسی با پرداخت 6 میلیون یوروی دیگر قرارداد او را دائمی کرد. ناینگولان در مجموع 4 سال و نیم حضور خود در رم 203 بار پیراهن این تیم را به تن کرد و 33 گل و 29 پاس گل را به نام خود ثبت کرد. 

در تابستان 2018 اینترمیلان با پرداخت 24 میلیون یورو به رم ناینگولان را با قراردادی 4 ساله به سن سیرو آورد و طبق این قرارداد داویده سانتون و نیکولو زانیولو را نیز به پایتخت فرستاد. اما مصدومیت ها و نوسان های ناینگولان موجب شد تا او تنها 22 مسابقه را از ابتدا آغاز کند و 7 گل نیز در کارنامه خود ثبت کند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان