//
کدخبر: ۱۹۵۱۶۰ //

گل‌محمدی به پرسپولیس بیاید، باز هم خرابش می‌کنند

محمد مایلی‌کهن، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این باشگاه در چند سال گذشته بهترین امکانات و اختیارات را به برانکو ایوانکوویچ داد.

 گل‌محمدی به پرسپولیس بیاید، باز هم خرابش می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد مایلی‌کهن با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس گفت: وقتی منافع شخصی در کار باشد طبیعتاً این آقایان از کنار دلار به سادگی عبور نمی‌کنند. واقعیت این است که در این جدایی بحث منافع شخصی در میان بود، این در حالی است که نباید فراموش کنیم برانکو در چه شرایطی دوباره به ایران آمد. آن زمان برانکو مالیات نسبتاً هنگفتی داشت که باید پرداخت می‌شد و این اتفاق هم توسط باشگاه انجام شد. این مربی با سلام و صلوات آمد و در ابتدا هم دیدید که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت، ولی توسط باشگاه و هواداران به خوبی حمایت شد.

وی در ادامه افزود: در این چند سال باشگاه پرسپولیس بهترین امکانات و اختیارات را به برانکو داد و البته این مربی هم نتایج خوبی گرفت و افتخارات خوبی را برای پرسپولیس به دست آورد که این یک واقعیت است. البته باید یامان باشد که ما به چه کسی چقدر فرصت دادیم و آیا این فرصت را در اختیار مربی ایرانی هم قرار می‌دهیم یا خیر. آیا در استقلال به علیرضا منصوریان فرصت داده شد؟

مایلی‌کهن در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس باید به دنبال گزینه خارجی برود یا ایرانی، تصریح کرد: سابقه نشان داده است که ما در این بحث بیشتر دنبال گزینه خارجی بوده‌ایم و زمان لازم را هم به مربی ایرانی نمی‌دهیم. اگر یک مربی ایرانی دو بازی نتیجه نگیرد علیه او شعار می‌دهند تا کنار برود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: پرسپولیس در حالی که با پنجره بسته روبه‌رو بود تا فینال لیگ قهرمانان آسیا جلو رفت، ولی وقتی پنجره باز شد، بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. متأسفانه این تیم با وجود جذب بازیکنان جدید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شد. البته در مورد بودیمیر سر پرسپولیس کلاه رفت و بعدها مشخص می‌شود که باشگاه پرسپولیس چقدر به این بازیکن پول داده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در شرایط فعلی، یحیی گل‌محمدی می‌تواند گزینه خوبی برای جانشینی برانکو باشد، تأکید کرد: گل‌محمدی هم بیاید، باز هم خرابش می‌کنند. ما تحمل زمان دادن به مربیان ایرانی را نداریم. گل‌محمدی قبلاً هم سرمربی پرسپولیس بود و دیدید که آن زمان چه اتفاقاتی رخ داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان