//
کدخبر: ۱۹۴۹۴۶ //

ضعف فاجعه‌بار مدیریت پرسپولیس در حفظ برانکو؛ ایرج عرب استعفا می‌دهد؟!

پرسپولیس تهران آخرین تلاش‌های خود را برای حفظ سرمربی کروات خود می‌کند، اما به نظر می‌رسد برانکو دیگر به فوتبال ایران هرگز بازنخواهد گشت.

ضعف فاجعه‌بار مدیریت پرسپولیس در حفظ برانکو؛ ایرج عرب استعفا می‌دهد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 درست در ساعاتی که باشگاه پرسپولیس مدعی شده بود که طلب برانکو را آمادۀ پرداخت کرده و به کمک وزارت خارجه و شخص عباس عراقچی در حال تامین دلارهای پرداختی به این مربی کروات است، پروفسور باهوش سرخ‌ها در اقدامی شوکه کننده، نامۀ فسخ قرارداد خود را رسماً به باشگاه پرسپولیس ایمیل کرد تا مدیران کاملاً در صحنه و قدرتمند این تیم که تعللشان در آخر آب پاکی را بر روی دست تیم ریخت، آخرین داشتۀ ارزشمند این باشگاه را برباد بدهد.

اینکه برانکو در آخر راضی به بازگشت یا جدایی می‌شود، تصمیمی است که در پایان توسط شخص او خواهد گرفت و دیگر ثابت شده است که مدیریت این باشگاه هیچ نقشی را در تعیین مسیر تیم ندارند! چرا که مدت‌هاست ایرج عرب در صحنه‌سازی‌ها و مصاحبه‌های قهرمان محور، مدعی می‌شد که برانکو در پرسپولیس باقی خواهد ماند و او دلش با این تیم است.

شاید وقت آن رسیده باشد که ایرج عرب روبروی آینه بایستد و با واقعیت روبرو شود! او تمام ساخته‌های مدیران قبلی را یک شبه برباد داد، علی اکبر طاهری با تمام نقدهایی که در عملکردش وجود داشت و موجب محرومیت سنگین پرسپولیس شد، هرگز نتوانست چنین لطمه‌ای را به باشگاه بزند! چرا که او برای حفظ داشته‌های سرخ‌ها تلاش می‌کرد، اما عرب چون یک تماشاگر فقط شاهد از دست رفتن داشته‌های باشگاه بود! وقت آن رسیده که این مدیر ناکاربلد پاسخ احساسات هوادارانی مات و مبهوت را بزند و مسئولیت این شکست بزرگ را برعهده بگیرد.

حقیقت ماجرا به طرزی تلخ و ناباورانه است که آرزو می‌شد کاش برانکو به دلیل خستگی یا روتین بود وضعیت اقدام به ترک تهران می‌کرد، نه به دلیل رفتارهای ناشیانۀ مدیران پرسپولیس! ایرج عرب که همچنان مدعی حفظ شدن برانکو است، تا چه زمانی قرار بود این مسیر را ادامه بدهد و هر روز با وعده‌های پوچ با احساسات هواداران و برانکو بازی کند؟! بد نیست او چند مورد از اقدامات خود را شرح بدهد تا ذهنیت افکار عمومی در قبال تصمیماتش روشن شود! تصمیماتی که مدعی آنان شده و خود را فردی دائماً در تلاش جلوه می‌دهد تا همپای مدیران قبلی، مدیری دلسوز و فداکار و در صحنه خود را به تصویر بکشد.

مدیر مدبر و بزرگ! برگزاری جلسۀ فوری در این مقطع چه مشکلی از پرسپولیس را حل می‌کند؟! برانکو تصمیم خود را گرفته است! مدت‌ها پیش می‌بایست فکر این روز تلخ را می‌کردید! آیا زمان آن نرسیده که به احترام این هواداران و این شکست بزرگ در حفظ دارایی‌های خود، استعفایی آبرومندانه را بدهید؟! یا هنوز هم مدعی حفظ برانکو هستید و آن را مربی خود می‌دانید؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان