//
کدخبر: ۱۹۳۲۸۷ //

برانکو و پرسپولیس به آخر خط رسیدند؛ ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار دلار طلب برانکو!

دقایقی پیش فاش شد که طلب واقعی برانکو از باشگاه پرسپولیس چقدر و به چه ترتیب است تا دیگر رسماً تکلیف فراهم‌سازی طلب او از سوی سرخ‌ها از بحث خارج شود.

برانکو و پرسپولیس به آخر خط رسیدند؛ 1 میلیون و 180 هزار دلار طلب برانکو!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش‌تر مدعی شده بود طلب برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس چیزی در حدود 500 هزار دلار است، فکرش را هم نمی‌کرد رسانه‌های کنجکاو پیگیر چرایی قهر برانکو و ضرب العجل تعیین‌ کردن او برای فراهم ساختن دستمزدش شوند تا همه اتفاقات پشت پرده لو برود.

طبق اطلاعات فاش شده از سوی رسانه‌های داخلی؛ برانکو ایوانکوویچ سوای بر 500 هزار دلار دستمزد خالص خود، مبلغ 300  هزار دلار نیز به عنوان پاداش قهرمانی از باشگاه پرسپولیس طلب دارد که شامل پاداش تمام اعضای فنی می‌شود و سوای بر این هزینۀ دستمزد دستیاران و دیگر مربیان همراهش که جزء کادر فنی ویژۀ پروفسور محسوب می‌شوند را هم از باشگاه طلب دارد که آنها نیز مجموعاً طلب برانکو را از پرسپولیس چیزی در حدود 1 میلیون و 180 هزار دلار افزایش خواهند داد!

جالب است بدانید که تا به امروز دستمزد زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ نیز که به ترتیب 103، 74 و 23 هزار دلار بوده است از جیب شخصی برانکو پرداخت شده است و برانکو حالا باید این دستمزد پرداخت شده را از باشگاه پرسپولیس پس بگیرد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۲۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان