//
کدخبر: ۱۹۳۶۷۷ //

استقلال به فولاد پاتک زد؛ پدیده لیگ آبی پوش شد

محمد بلبلی پدیده لیگ هجدهم به باشگاه استقلال تهران پیوست.

استقلال به فولاد پاتک زد؛ پدیده لیگ آبی پوش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلالی‌ها که برای لیگ نوزدهم به دنبال بستن تیمی قدرتمند هستند، با هافبک باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسیده‌اند. محمد بلبلی 21 ساله که یکی از پدیده‌های لیگ هجدهم بود در حالی که گفته می‌شد با باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیده است، در نهایت به باشگاه استقلال تهران پیوست. 

بلبلی دومین بازیکنی است که با استقلال به توافق رسیده و برای لیگ نوزدهم در این تیم بازی می‌کند. پیش از بلبلی، علی دشتی هافبک سایپا هم با مسولان استقلال به توافق رسیده بود. 

استقلالی‌ها همچنین به دنبال به خدمت گرفتن ارسلان مطهری مهاجم باشگاه ذوب‌آهن هم هستند. مطهری که در گذشته هم مورد توجه باشگاه استقلال بوده و صحبت‌هایی هم در مورد حضورش در استقلال شنیده می‌شد، اگر به این باشگاه بیاید دومین مهاجمی است که آبی‌پوشان پایتخت در یکسال از ذوب‌آهن به خدمت گرفته‌اند. پیش از مطهری، مرتضی تبریزی در هفته‌های ابتدایی لیگ هجدهم از ذوب‌آهن به استقلال پیوسته بود.

آیاندا پاتوسی هافبک خوش‌فکر استقلال که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به این تیم پیوسته بود و عملکرد قابل قبولی هم داشت، با مسوولان باشگاه استقلال به توافق رسیده و در لیگ نوزدهم در این تیم بازی می‌کند. 

بعد از حضور آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید استقلال در ایران، اسامی بازیکنانی که به استقلال پیوسته‌اند و قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده‌اند، رسما اعلام می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان