//
کدخبر: ۱۹۳۵۶۶ //

امیدوارم رونالدو به رکورد علی دایی برسد!

پائولتا، مهاجم گلزن و سابق تیم ملی پرتغال در مورد درخشش سال های اخیر کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

 امیدوارم رونالدو به رکورد علی دایی برسد!
به گزارش فرتاک نیوز،

پائولتا تا پیش از دوران فوق العاده رونالدو بهترین گلزن تاریخ فوتبال پرتغال در عرصه ملی بود، اما حالا رونالدو ضمن پشت سر گذاشتن او تنها 21 گل با رکورد 109 گل علی دایی، اسطوره جهانی فوتبال ایران فاصله دارد و پائولتا که در اواخر فوتبال خود در تیم ملی با رونالدو همبازی بود، امیدوار است او به این رکورد دست یابد.

پائولتا گفت: "کریستیانو رونالدو بازیکن فوق العاده ای است، انگار او از دنیای دیگری اومده و همینگونه به تاریخسازی ادامه می دهد. یافتن بازیکنی با ثبات به اندازه رونالدو که چنین عملکردی را برای مدتی طولانی ارائه دهد دشوار است. امیدوارم رونالدو به این رکورد (بهترین گلزن عرصه ملی جهان که متعلق به علی دایی است) برسد، زیرا این اتفاق برای فوتبال پرتغال فوق العاده خواهد بود.

شکست 0-3 پرتغال برابر تیم ملی هلند در مارس 2018 در دیداری دوستانه؟ این دو بازی کاملا متفاوت است، این بار ما در برابر یک تیم متفاوت با بازیکنانی جدید بازی می کنیم. من مطمئن هستم که ما با یک نگاه فوق العاده با این دیدار مواجه می شویم، هواداران پرتغال پشت سر ما خواهند بود و من امیدواریم بتوانیم نتیجه لازم را به دست آوریم.

هلند یک تیم بزرگ با بازیکنانی جوان و با استعداد است اما ما نیز تیمی قدرتمند هستیم. من امیدواریم که یک فینال زیبا با گل های زیادی ببینیم و به هدف خود یعنی پیروزی پرتغال برسیم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان