//
کدخبر: ۱۹۲۹۷۸ //

گلایه‌ کادر پزشکی استقلال؛هرکس به طریقی دل ما می شکند!

کادرپزشکی باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده درباره مصدومیت بازیکن پیشین این باشگاه صادر کرد.

گلایه‌ کادر پزشکی استقلال؛هرکس به طریقی دل ما می شکند!
به گزارش فرتاک نیوز،

الهیار صیادمنش بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال، شب گذشته پس از مدت‌ها در بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه به عنوان بازیکن ذخیره دقایقی بازی کرد و زننده گل پنجم ایران هم بود. برهمین اساس کادر پزشکی باشگاه استقلال  پس از حاشیه‌هایی که درباره مصدومیت او و نحوه انتقالش به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه صورت گرفت، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

«هرکس به طریقی دل ما می شکند!!!!

دیروز صیادمنش شروع خوبی دوباره در فوتبال داشت. خوشحالی کادر پزشکی از این اتفاق میمون و مبارک زیاد طول نکشید و متاسفانه دوست و آشنا و غریبه  بدون اینکه اطلاع صحیحی داشته باشند، دست به قضاوت زدند و در تسویه حساب‌های خود با دیگران سوالاتی را در ذهن هواداران ایجاد کردند و کادرپزشکی استقلال در حالیکه باید در حال ابراز سرور از بازگشت موفقیت‌آمیز یک استعداد به میدان مسابقه و مستطیل سبز باشد، از خشم سر در لاک فرو برده و نظاره‌گر شکستن حرمت باشد. شاید بعد از خداوند تنها کسی که بتواند به اصل ماجرا گواهی دهد، خود بازیکن است که بگوید در این چند ماه چقدر برای وی کار و تلاش صورت گرفته است.

جهت تنویر افکار عمومی و پنهان نشدن حقیقت در این روزهای سخت استقلال مطالب زیر را به عرض جامعه ورزش و عموم هواداران استقلال می‌رساند و اعلام می‌دارد کلیه مدارک معتبر پزشکی و نتایج معاینات و آزمایشات و عکسبرداری‌ها هم در آرشیو موجود است.

آقای الله‌یار صیادمنش در روز ٩ اسفند در بازی با تیم فولاد دچار آسیب شدید عضله پشت ران گردید که بلافاصله تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته و بعد از انجام MRI و مشخص شدن میزان آسیب تحت پروتکل درمانی قرار گرفتند. با توجه به روند درمانی ایشان به تمرینات جهت ادامه کارهای قدرتی و تست‌های فانکشنال میدانی به تیم اضافه و تخت نظر بدنساز محترم و کادر پزشکی حاضر در میدان به تمرینات اضافه گردیده حتی روند پیشرفت تا حدی به نظر رو به جلو بود که حتی تصمیم به حضور در بازی با سایپا برای حتی دقایقی اندک مد نظر بود، ولی با توجه به حساسیت به کامل بودن درمان این اجازه را به ایشان ندادیم و نامبرده جهت ادامه تمرینات با تیم عازم قطر گردید که در آنجا وی تحت نظر بدنساز به ادامه کارهای قدرتی و هوازی ادامه داده و در یکی از تست‌های فانکشنال  به علت درد در ناحیه‌ای دیگر عضله نتوانست مجوز لازمه را جهت حضور در مسابقه را با نظر کادر درمانی حاضر در قطر دریافت نماید و نیازمند مراقبت‌های بیشتر بود که حتی تکنیک‌های درمانی نوین دیگری هم برای ایشان انجام شد. قبل از دو بازی آخر شرایط ایشان کاملاً خوب شد و مشکلی از این بابت نداشت اما ترجیح داده شد که ریسک نشود.

در طول سالیان سال فعالیت، هیچگاه وجدان خود را برای رسیدن عده‌ای به مقاصد درست یا نادرست در هر پست و مقام زیر پا نگذاشته و تعهدات خود را در مقابل دستورات مدیریتی، قربانی نکرده و نخواهیم کرد و برای کادر پزشکی انجام صحیح اصول مقدس پزشکی بالاتر از اجرای دستور بوده و هست.

مضاف بر اینکه مصاحبه صیادمنش در چندی قبل گواه همه چیز است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۹۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان