//
کدخبر: ۱۹۲۶۸۶ //

ترکیب رویایی استقلال برای فصل آینده

استقلال تهران علی‌رغم جدایی چند بازیکن این تیم قصد دارد با جذب ستاره‌هایی درخشان تیم خود را برای کسب قهرمانی در فصل آینده تقویت کند.

ترکیب رویایی استقلال برای فصل آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایط فعلی و با نبود سرمربی در استقلال شاهد جدایی چند ستاره از این تیم هستیم. اما مدیران این تیم پرطرفدار فعالیت‌های خود را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند و به توافقاتی با چند ستارۀ لیگ برتری هم دست یافته‌اند. با توجه به این فعالیت‌ها استقلال می‌تواند با ترکیبی رویایی در فصل آینده به دنبال قهرمانی باشد.

دروازه‌بان

استقلال در این پست هیچ کمبودی را احساس نمی‌کند. البته گزینل اول خط دروازۀ استقلال بدون شک حسین حسینی می‌باشد و مهدی رحمتی حتی در صورتی‌که از جمع آبی‌پوشان جدا نشود در فصل آینده باید از روی نیمکت نمایش همتای خود را نظاره‌گر باشد.

مدافعان

در خط دفاعی در صورت ماندن منتظری زوج او و دانشگر بهترین انتخاب هستند هرچند با ورود سیاوش یزدانی این بازیکن هم کاندیدای حضور در قلب خط دفاعی می‌باشد. نمایش خوب دانشگر در انتهای فصل گذشته او در راس انتخاب‌های دفاعی قرار داده است. در منطقۀ راست وریا غفوری در صورتی که قرارداد خود را تمدید کند بدون رقیب خواهد بود و در منطقۀ چپ هم امید نورافکن بهترین گزینه می‌باشد البته به شرط توافق با شالروا.

هافبک‌ها

در میانۀ میدان رضا اسدی در صورت جذب شدن به عنوان هافبک دفاعی فعالیت خواهد کرد و علی کریمی هم نقش بازی‌ساز و پلی‌میکر را اجرا می‌کند. آیاندا پاتوسی مهرۀ انکارناپذیر آبی‌پوشان در میانۀ میدان می‌باشد که باید مدیران نهایت سعی خود را برای جلوگیری از جدایی او به خرج دهند. حضور محمدرضا حسینی هم بر قدرت خط دفاعی استقلال می‌افزاید و می‌تواند توازنی خوب را در این منطقه برای آبی‌پوشان برقرار کند. هرچند اسامی مانند فرشید باقری و فرشید اسماعیلی هم انتخاب‌هایی جذاب برای سرمربی تیم خواهند بود. البته جدایی قطعی چشمی را هم مدنظر قرار داده‌ایم.

مهاجمان

فاز هجومی استقلال گویا دست‌خوش بیشترین تغییرات خواهد شد. حضور علی دشتی بر قدرت تکنیکی و پا به توپ آبی‌ها می‌افزاید و قدرت تمام کنندگی این تیم هم مستلزم آمادگی بالای مرتضی تبریزی خواهد بود. هرچند که روح‌الله باقری هم هر زمانی که به میدان آمده بسیار خوب نشان داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان