//
کدخبر: ۱۹۲۵۳۷ //

نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون هیأت هندبال کرمانشاه با شهرستان‌های تابعه استان

نشست هم‌اندیشی وتشریک مساعی هیأت هندبال استان کرمانشاه پیرامون برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در مورد برگزاری مسابقات قهرمانی استان، منطقه‌ای و کشوری درسال‌جاری دردو بخش آقایان و بانوان تشکیل شد.

نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون هیأت هندبال کرمانشاه با شهرستان‌های تابعه استان
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر پیرامون برنامه‌های در پیش‌رو هیأت هندبال استان کرمانشاه در سال‌جاری  و همچنین ارائه تقویم اجرایی هیأت هندبال استان و تاریخ زمان‌بندی کلیه مسابقات قهرمانی استان، منطقه‌ای و کشوری در دو بخش آقایان و بانوان در محل دفتر هیأت استان کرمانشاه با حضور روسای هیأت هندبال شهرستان‌های تابعه تشکیل شد.

photo_2019-06-04_15-34-13

 حمیدرضا عزتی رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در نشست و آرزوی قبولی طاعات و عبادات این عزیزان در ماه پرفیض و برکت رمضان به تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌های هیأت هندبال استان کرمانشاه و همچنین برنامه زمان‌بندی مسابقات مختلف در سطح استان، منطقه و کشور در دو بخش آقایان و بانوان بعداز ماه مبارک رمضان پرداخت و از مسولین هیأت‌های هندبال شهرستان‌ها درخواست کرد و گفت: بایستی برای رشد وتوسعه ورزش هندبال در سطح شهرستان‌ها نسبت به پیگیری یک سری از موارد اصلی و اساسی که مدنظر هیأت هندبال استان کرمانشاه می‌باشد هر چه زودتر اقدام صورت گیرد.

او افزود: هیأت‌های شهرستان‌ها باید سرانه بیمه ورزشی را بالا برد و درخواست میزبانی رقابت‌های مختلف در  رده‌های سنی جهت رشد و توسعه ورزش هندبال در شهرستان‌ها را داشته باشند و هر چه زودتر کمیته استعدادیابی کارشان را کنند و مدارس هندبال نیز  راه‌اندازی شود.

photo_2019-05-31_09-54-31

رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه گفت: هیأت هندبال استان کرمانشاه به عنوان حامی و پشتیبان شما عزیزان که ازبازوهای اجرایی وپرتوان هیأت استان می‌باشید و برای رشد واعتلای ورزش هندبال درسطح شهرستان‌ها در حد بضاعت ممکن کمک خواهد کرد.

عزتی در ادامه به ارائه تقویم اجرایی هیأت هندبال استان کرمانشاه و تبادل نظر و تشریک مساعی با حضور مدعوین در این نشست پرداخت.

 همچنین روسای شهرستان‌های حاضر در این نشست نسبت به بیان دیدگاه‌ها و ارائه نقطه نظرات خود در رابطه چگونگی شیوه برگزاری مسابقات و همچنین مسائل و مشکلات موجود در سطح شهرستان پرداختند و از هیأت هندبال استان کرمانشاه درخواست نمودند برای اجرای برنامه‌هایشان درسطح شهرستان‌ها حمایت و مساعدت لازم بعمل آورند.

photo_2019-05-31_09-54-31

سپس در پایان این نشست توسط حمیدرضا عزتی رئیس هیأت هندبال استان  کرمانشاه خانم نشمین شافعیان از مربیان ارزنده و با سابقه تیم ملی بانوان کشور و مدرس رسمی فدراسیون هندبال و همچنین آقای دکتر خسرو دارابی از قهرمانان اسبق و پیشکسوتان ورزش هندبال استان و کشور و مربی بین‌المللی و مدرس رسمی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به ترتیب به عنوان نایب رئیس بانوان هیأت هندبال استان و رئیس هیأت هندبال شهرستان کرمانشاه  معرفی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان