//
کدخبر: ۱۹۲۱۲۷ //

انتقاد شدید مرد استقلالی از پژمان منتظری پس از پست جنجالی در اینستاگرام

مدافع اسبق باشگاه استقلال و یکی از پیشکسوتان این تیم با انتقاد از نحوه خداحافظی کاپیتان استقلال می گوید این شیوه خداحافظی فقط باعث ایجاد حاشیه می شود .

انتقاد شدید مرد استقلالی از پژمان منتظری پس از پست جنجالی در اینستاگرام
به گزارش فرتاک نیوز،

پژمان منتظری امروز با اعلام خداحافظی در صفحه شخص خود در اینستاگرام باعث شد تا نظرات مختلفی در این خصوص به وجود بیاید. در همین ارتباط رضا رجبی کارشناس و پیشکسوت ملی پوش استقلال با انتقاداز نحوه خداحافظی پژمان منتظری اظهار داشت:

    «آقای منتظری شما به عنوان کاپیتان استقلال اگر این تیم را دوست دارید دیگر این چه طرز خداحافظی کردن است. من شخصا تو را دوست دارم اما در واقع درست نیست شما که دم از استقلالی بودن می زنید و به گمان خودت نگران این تیم هستید اگر در سن ۳۵ سالگی می خواهید بروید همراه خودت این همه حاشیه را ایجاد کنید. چرا باید کسی که هیچ نقشی را در استقلال ندارد را روبروی مردم قرار دهید تا مردم بدون هیچ اطلاعی به خانواده او توهین کنند. آقای منتظری این رسمش نیست.»

رضا رجبی با انتقاد از این موضوع که استقلال دوست دارد برای خودش مافیایی توهم گونه بسازد افزود:

    «یک روز می گوییم مافیا امیر قلعه نوعی است، روز دیگر واعظ آشتیانی را علم می کنیم، یک روز نام وزات ورزش و رحمتی و حالا هم همین فرد که هیچ کاری به استقلال ندارد و این روزها سیبل هواداران شده است. این ادعا های بی اساس ناشی عدم مدیریت های صحیح است که با به راه انداختن اینگونه ادعاهای بی اساس سعی در منحرف نمودن افکار عمومی دارند. انها سعی می کنند اشتباهاتشان را بر گردن این افراد بیندازند. اگر اینگونه که می گویند باشد و یک جوان تا این حد در تیم نفوذ داشته باشد پس باید فاتحه این باشگاه را از همین الان خواند.»

رضا رجبی با تاکید مجدد روی خداحافظی پژمان می گوید:

    «آقای منتظری لطفا بروید ببینید بعد از اینگونه خداحافظی شما چه حاشیه ای ایجاد شده است.»

رضا رجبی درادامه اظهار داشت:

    «من با وجود اینکه عاشق ناصر خان بودم و همیشه از امیر قلعه نوعی حمایت کردم اما هیچ وقت حاضر نیستم چهل سال استقلالی بودنم را به کسی بفروشم. این موضوع را خوب می دانم که هواداران استقلال تنها چیزی که آرامشان می کند جام است و این در حالی است که آقایان به دنبال مربی ایتالیایی هستند. او تا بخواهد بیاید ببیند چه خبر است فصل تمام شده است. من معتقدم تنها کسی که می تواند استقلال کنونی را به هدفش برساند کسی نیست جز امیر قلعه نوعی. او سرمایه باشگاه استقلال است و با هیچ کسی هم تعارف ندارد همان طور که آولین دوره به استقلال آمد و به هیچ کس هم تعارف نکرد. او در واقع در وهله دوم قربانی کسانی مثل جواد نکونام و آندرانیک تیمویان شد که مثل دو لبه قیچی پای او را از استقلال بریدند. این را بدانید که امیر قلعه نوعی به هیچ کسی باج نمی دهد وهیچ وقت حاضر نمی شود اصول خود را زیر پا بگذارد. او تنها کسی است که می تواند براین حاشیه ها فائق بیاید.»

رضا رجبی درخصوص فرهاد مجیدی هم گفت:

    «فرهاد به اشتباه فکر می کند کسانی که اعتقاد دارند که در حال حاضر او مناسب استقلال نیست دشمن او به شمار می روند در حالی که فرهاد باید بداند برای اینکه بتواند در استقلال موفق شود باید برود از تیم های رده پایین تر کار را در دست بگیرد درست همان کاری که امیر قلعه نوعی انجام داد و در نهایت توانست استقلال را به مقام قهرمانی برساند. فرهاد بداند که دوست می گوید گفتم و دشمن می گوید که می خواستم بگویم. من همیشه حرف هایم را زده ام و از هیچ کسی هم ابایی نداشتم چرا که برای من استقلال فقط اهمیت دارد و بس. همانطور در همان دوران به قلعه نوعی و فتح الله زاده گفتم اجازه ندهید بین شما شکاف ایجاد شود که در این صورت هر دو از استقلال کنار گذاشته می شود. به منصوریان هم روی پله های باشگاه گفتم نباید به پشتیبانی یک بازیکن به استقلال بیاید الان هم می گویم فرهاد باید برود از باشگاه های کوچک تر آغاز کند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان