//
کدخبر: ۱۹۱۸۶۱ //

سیمای این روزهای استقلال؛ شکست خورده

لیگ که تمام شد و استقلال همه جام‌ها را از دست داد، مدیران این باشگاه وعده دادند، تیمی برای فصل جدید ببندند که فصل بعد مدعی اول قهرمانی باشد.

سیمای این روزهای استقلال؛ شکست خورده
به گزارش فرتاک نیوز،

از وقتی لیگ تمام شده تا به امروز، استقلال نه تنها نشانه‌ای از قدم برداشتن در مسیر قهرمانی فصل بعد و بستن یک تیم ایده‌آل در خود ندارد بلکه اوضاعش بسیار نگران‌کننده پیش می‌رود.
اکنون با استقلالی بدون سرمربی مواجه‌ایم که این برای تیمی که می‌خواهد فصل بعد را متفاوت آغاز کند، یک امتیاز منفی بزرگ محسوب می‌شود.
وضعیت کنونی در حالی آینده استقلال را تهدید می‌کند که پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ وارد فصل نوزدهم خواهد شد و بعید است سپاهان نیز با امیر قلعه‌نویی قطع همکاری کند. دو مدعی اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم لااقل تکلیف خود را با کادر فنی‌شان می‌دانند و به زودی می‌توانند برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.
دیگر تیم‌ها نیز شرایط مطلوب‌تری نسبت به استقلال دارند. پدیده نیز یکی از تیم‌هایی خواهد بود که خیلی زود وارد فاز آماده‌سازی خواهد شد. آنها هم با یحیی گل‌محمدی در لیگ نوزدهم استارت خواهند زد.
ذوب‌آهن هم با منصوریان وارد لیگ نوزدهم می‌شود و فولاد خوزستان با جواد نکونام به توافق رسیده تا آنها نیز جزو تیم‌هایی باشند که سرمربی خود را می‌شناسند و سایپا هم بنای کار را روی اعتماد به ابراهیم صادقی گذاشت تا دیگر تیم صنعتی تهرانی هم شرایط نسبتا پایداری داشته باشد.
وضعیت پیکان نیز بی‌شباهت به تیم‌های دیگر نیست.
 در عین حال استقلال 4 بازیکن خود را از دست داده است.
گادوین منشا، اسماعیل گونسالوس، اللهیار صیاد‌منش و روزبه چشمی بازیکنانی هستند که قطعا از استقلال جدا شده‌اند و وضعیت طارق همام و پاتوسی نیز با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ضمن اینکه شکست در تمدید قرارداد با وریا غفوری و علی کریمی نیز تهدید بزرگی برای استقلال محسوب می‌شود.
 در واقع مدیران باشگاه استقلال بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر هیچ موفقیتی به دست نیاورده‌اند و اخباری که از این باشگاه به بیرون منتشر شده همگی حول قطع همکاری با مربیان و بازیکنان بوده و آنها حتی از تمدید قرارداد دو بازیکن خود نیز عاجز بوده‌اند.
 استقلال بدون شک با این بی‌برنامگی و ناتوانی که مدیرانش در تمدید قرارداد با بازیکنان جدید از خود نشان داده‌اند دوباره همان وقایعی را تجربه خواهد کرد که در سال‌های اخیر تجربه‌اش کرده است.
استقلال در سال‌های گذشته به شدت چوب تاخیر و بی‌برنامگی خود در ورود به بازه آماده‌سازی را خورده که این ناشی از واکنش‌های ضعیف مدیران این باشگاه به برخی جدایی‌ها بوده است.
همه این مسائل را وقتی کنار اختلاف نظر‌های مدیران باشگاه استقلال در جذب سرمربی جدید می‌گذاریم به این نتیجه می‌رسیم که استقلال عمیقا نیازمند یک تحول اساسی در شیوه مدیریت خود است و این اختلافات درونی در نحوه تیم بستن و جذب سرمربی جدید باید به سرعت از بین برود تا آبی‌ها نیز به مانند تیم‌های دیگر از کوران نقل و انتقالات و آماده‌سازی پیش‌فصل به سلامت عبور کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۸۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان