//
کدخبر: ۱۹۱۷۹۹ //

۳ میلیون دلار برای مارک ویلموتس یا ماکیسیموس؟!

افشاگری که رسانه‌های بلژیکی در ارتباط با قرارداد مارک ویلموتس با تیم ملی ایران انجام داده است، موجب پیدایش حواشی بسیاری علیه فدراسیون فوتبال شده است.

3 میلیون دلار برای مارک ویلموتس یا ماکیسیموس؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

ادعایی که ساعاتی پیش رسانه‌های مطرح بلژیکی به صورت گسترده آن را مطرح کردند، برای فدراسیون فوتبال ایران و البته شخص مارک ویلموتس بسیار گران تمام شد و کارشان را در همین ابتدای همکاری بسیار سخت و نفس‌گیر کرد تا ذهنیت مثبت اولیه‌ای که در ارتباط با این مربی بلژیکی وجود داشت برداشته شود و باز هم همان ماجراهایی که مانع بهبود روابط کی‌روش با هواداران تیم ملی شده بود، در محافل ورزشی به‌وجود بیاید.

بر اساس گزارشات منتشر شده از بروکسل، فدراسیون فوتبال ایران در قرارداد خود با  مارک ویلموتس، متعهد شده است که در ازای 3 سال همکاری، دستمزدی بالغ بر 3 میلیون دلار را به او پرداخت نماید تا در همین قسمت، طبق تقابل‌ها با این مربی بلژیکی آغاز شود و انتقادات از عملکرد فدراسیون در این‌باره اوج بگیرد.

در دنیای روز فوتبال آسیا، و حتی فراتر، 3 میلیون دلار به هیچ وجه رقم کمی برای  پرداخت دستمزد به یک مربی نیست! این رقم به مربیان بزرگ دنیای فوتبال وصله شده و آنها هستند که بدون هیچ حرف و حدیثی، چنین دستمزدهای زیادی را دریافت می‌کنند، اما سوال اینجاست که ویلموتس نیز در دستۀ همین مربیان بزرگ قرار می‌گیرد یا دوست دارد که در دستۀ این مربیان باشد؟!

سوای بر هزینۀ هتل و درمان و مالیات و تفریح و ... که همواره بر گردن فدراسیون بوده و در این ماجرا نیز باز هم خواهد بود، چگونه می‌شود که فدراسیون فوتبال به پردخت چنین رقم نجومی رضایت بدهد و با وجود مشکل ارزی که در کشور وجود دارد، به خواستۀ این مربی بلژیکی تن بدهد؟! آیا اگر ویلموتس پیشنهاد 20 میلیون دلاری می‌داد فدراسیون، پاسخ منفی می‌داد؟! چرا مذاکرات و روند قراردادهایمان بدین شکل‌ فاجعه‌بار است؟! مسئولین حقوقی فدراسیون یا مشاوران عالی رتبۀ آقایان چه نقشی در چنین شاهکارهایی دارند؟!

زمان انتقادها از کارلوس کی‌روش به این دلیل بالا بود که او فراتر از توانمندی و نتایجی که کسب کرده، دستمزد دریافت می‌کند و سوار بر فوتبال ایران شده است، قرار بر این بود که پس از کی‌روش دیگر افسار فوتبال ایران به دست هیچ‌کسی سپرده نشود، ولی باز هم افسارمان با رمز کارت عابربانکمان را در اختیار ویلموتس قرار دادیم! فقط یک سوال باقی می‌ماند که با 3 میلیون دلار، چه مربیان بزرگی می‌توانستند به ایران بیایند؟! بیش از 40 میلیارد برای 3 سال؟!! کاش هرچه زودتر فدراسیون فوتبال این شوخی لوس و زشت را پایان بدهد و آن را تکذیب کند، در غیر این صورت باید رسماً فاتحۀ فوتبالمان را بخوانیم!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان