//
کدخبر: ۱۹۰۶۱۷ //

مرموز مثل مارک ویلموتس!

مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی ایران، هنوز هیچ‌گونه واکنشی را در ارتباط با اهداف خود در تهران رسماً بیان نکرده است و این در حالی است که کار او چندین روز است که آغاز شده است!

مرموز مثل مارک ویلموتس!
به گزارش فرتاک نیوز،

 حضور مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی بلژیک بر روی نیمکت تیم ملی ایران، در روزهای نخستین حضورش در تهران، موافقین و مخالفین بسیاری را به دنبال داشت تا بسیاری از او به عنوان نسخۀ تازه‌ای از کی‌روش یاد کنند که به دنبال حفظ میراث کارلوس و پیش‌بردن برنامه‌های فدراسیون، سکان هدایت یوزهای سپید را برعهده گرفته است، در سویی دیگر موافقین او بر این باور بودند که تجربۀ کار کردن با بزرگانی چون ادن هازارد، کوین د‌بروین و روملو لوکاکو و دیگر ستارگان نسل طلایی بلژیک، به او کمک خواهد کرد تا در تهران روزهایی بسیار موفق را در پیش داشته باشد.

تمامی این گمانه‌زنی‌ها در حالی شکل می‌گرفت که ویلموتس بلژیکی در فضایی عجیب و بسیار گنگ، از هرگونه صحبت با رسانه‌ها و یا اظهارنظر در ارتباط با حضورش در تیم ملی ایران خودداری می‌کرد و صرفاً به دنبال دست‌یابی به توافق نهایی در ارتباط با مفاد قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران بود، هرچند که او پس از امضای رسمی قراردادش هم لب به سخن نگشود و ذره‌ای از اهداف خود را در ایران بیان نکرد!

سوای بر واکنش‌های احساسی که دربارۀ  این مربی بلژیکی مطرح شده است، باید گفت که خود ویلموتس نیز بسیار مرموز نشان داده است! مردی که به خوبی می‌داند پای به چه جهنم بزرگی گذاشته و از او چه انتظارات بزرگی می‌رود، مگر می‌شود به سکوت خود حداقل برای ایجاد هیجان در میان هواداران تیم ملی، ادامه بدهد؟! نه بدان شکل که از او نتیجه‌ای را هنوز بر سرکار نیامده حاصل کرد و نه بدین شکل که هیچ تصوری از او در فوتبال ایران وجود نداشته باشد!

مارک می‌داند که در تهران افراد بسیاری وجود دارند که پس از 8 سال کلنجار رفتن با کی‌روش، فقط 2 حضور در جام جهانی و چند نمایش حماسی نصیبشان شده و قرار نیست که او نیز به تکرار عملکرد سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی بپردازد، پس یا مارک می‌داند که از او چه انتظاری می‌رود یا بدون هیچ دیدگاهی، سکان هدایت یوزها را برعهده گرفته که تا به امروز از هرگونه اظهار نظر رسمی در ارتباط با مسیر پیش روی تیم ملی، صرف‌نظر کرده است!

-222394

مارک ویلموتس

ویلموتس قطعاً خواهد دانست که در تیم ملی، سوپراستارها انتظار او را نمی‌کشند و فلسفۀ فوتبال غرب آسیا بسیار متفاوت‌تر از اروپای مرکزی است که بر پاشنۀ تکنیک‌های فردی می‌چرخد! او در ایران با دنیای متفاوت از فوتبال روبرو است که سال‌هاست در انتظار کسب افتخار حسرتمندانه به آینده خیره شده‌اند، او منتظر چیست؟! فرش قرمز یا استقبال با گل و بوسه؟! چندین روز است که کار ویلموتس آغاز شده و امید می‌رود که در این چند روز به بازدید از موزه‌های تهران نپرداخته باشد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان