//
کدخبر: ۱۹۱۰۲۳ //

تاج:به نظر،انتخاب خوبی داشتیم

رئیس فدراسیون فوتبال امروز و پیش از آغاز مراسم نشست خبری سرمربی جدید تیم ملی با خبرنگاران صحبت کرد.

تاج:به نظر،انتخاب خوبی داشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز نشست خبری مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی ایران در هتل المپیک و با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد تا از این سرمربی بلژیکی رسما در برابر رسانه ها رونمایی شود. مهدی تاج در ابتدای این مراسم گفت:« بعد از بازی‌های جام ملت‌های آسیا در تدارک انتخاب سرمربی مناسب بودیم و در برنامه و جزئیات ما رنج سن 45 تا 55 سال بود و بر انتخاب سرمربی جوان تاکید داشتیم. همین‌طور می‌خواستیم سرمربی تیم ملی تجربه مدیریت و رزومه درخشانی داشته و در بحث سازندگی موثر باشد.»

او در ادامه گفت:« با تعداد زیادی از سرمربیان صحبت و مذاکره کردیم و به این نتیجه رسیدیم که از مارک ویلموتس سرمربی محترم و موفق تیم ملی بلژیک استفاده کنیم.» رئیس فدراسیون فوتبال افزود:« ویلموتس سوابق درخشانی دارد و خودشان هم به این موضوع اشاره خواهند کرد. او دوره طلایی و بسیار درخشانی را برای تیم ملی بلژیک به وجود آورد و این تیم را از رتبه 54-55 جهان به رنکینگ اول جهان پیش برد. ضمن اینکه سابقه کار در تیمی غیر از بلژیک را هم دارد و این کمک می‌کند که غیر از یک کشور اروپایی در کشور دیگری هم کار کرده باشد.»

تاج همچنین گفت: «به نظر ،  انتخاب خوبی داشتیم. سفارت ایران در  بلژیک به فدراسیون فوتبال در این انتخاب کمک کرد و جای تقدیر و تشکر دارد، به هر جهت این انتخاب انجام شد و برای نهایی شدن قرارداد که بین ما و ویلموتس بود باید مذاکرات زیادی انجام می‌شد و تا امروز صبح نیز ما درباره بندهای قرارداد صحبت داشتیم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان