//
کدخبر: ۱۹۰۷۰۷ //

بازگشت ستاره مغضوب فرهاد به استقلال

طارق همام با تصمیم فرهاد مجیدی از استقلال کنار گذاشته شده بود اما در تصمیم‌های جدید اعلام شده این بازیکن اگر ترانسفر نشود و سودی به باشگاه نرسد، باید به تمرینات بازگردد.

 بازگشت ستاره مغضوب فرهاد به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

حرف های فرهاد مجیدی را که با قاطعیت تمام گفته بود تا وقتی من در استقلال هستم، طارق همام در این تیم جایی ندارد، به یاد داریم. مجیدی این صحبت ها را بعد از بازی با استقلال خوزستان به زبان آورده بود.

اظهاراتی که باعث شد طارق حتی در تمرین های استقلال نیز دیده نشود و این تصور به وجود بیاید که بازیکن عراقی برای همیشه از استقلال کنار گذاشته خواهد شد و دیگری جایی در استقلال نخواهد داشت. اخراج همام اما از سوی اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال وتو شده است و آن ها طی گزارشی که به امیرحسین فتحی داده اند، جدایی این بازیکن را به ضرر باشگاه استقلال اعلام کرده اند.

در گزارشی که با نظر مستقیم پرویز مظلومی و بهتاش فریبا در اختیار فتحی قرار گرفته اعلام شده که اخراج طارق هم از جنبه های فنی برای این باشگاه ضرر آفرین است و هم از جنبه های مالی و این گزارش را فتحی نیز به تایید رسانده تا طارق همام در آستانه بازگشت به استقلال قرار بگیرد.

البته طارق با یک پیشنهاد خوب از لیگ ستارگان قطر مواجه است و اگر باشگاه قطری حاضر به پرداخت حق و حقوق باشگاه استقلال شود و این انتقال از لحاظ مالی سود قابل توجهی برای استقلال همراه داشته باشد، با جدایی این بازیکن موافقت خواهد شد اما چنانچه انتقال مذکور از جنبه های مالی سود آور نباشد، بازگشت این بازیکن در دستور کار مدیران باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت چرا که خود فتحی هم اعتقاد دارد که کنار گذاشتن این هافبک چپ عراقی نمی‌تواند تصمیم مناسبی در این شرایط باشد و هم استقلال را به لحاظ مالی دچار مشکل خواهد کرد و هم از بعد فنی.

بازگشت طارق همان بدون شک با واکنش فرهاد مجیدی مواجه خواهد شد اما مجیدی نشان داده بسیاری از تصمیم های آنی و لحظه ای اش را تغییر می‌دهد که نمونه های بسیاری از آن را می‌توان در پست های اینستاگرامی اش به وضوح دید. مجیدی اخیرا پست هایی در صفحه شخصی اش گذاشته بود که خیلی زود آن ها را جملات نرم تر تعدیل کرد وهیچ بعید نیست که درباره طارق همان نیز سیاست دیگری را در پیش بگیرد و پس از مشاهده اصرار باشگاه به بازگشت این بازیکن، خود نیز موضع اش در قابل این بازیکن را تعدیل کند.

گذشته از این بحث ها طارق همام بازیکن ایده الی برای استقلال محسوب می‌شود و می‌تواند با توانمندی هایش در جناح چپ استقلال مهره ای کلیدی و کارآمد باشد. با توجه به اینکه محسن کریمی از استقلال خواهد رفت و تداوم حضور پاتوسی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد حضور همام می‌تواند بخض زیادی از نیاز های فنی استقلال در این پست را برآورده سازد و عصای دست سرمربی آینده باشد. اینکه مجیدی به عنوان دستیار سرمربی آینده نیز بخواهد در چنین تصمیم های کلانی تاثیر مستقیم بگذارد نیز بدون شک در آینده برای استقلال ایجاد مسئله خواهد کرد و جایگاه سرمربی آتی را زیر سوال خواهد برد و همان بهتر که طارق با سیاست خاصی دوباره به استقلال برگردد تا مشکلات در این تیم حاد تر نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان