//
کدخبر: ۱۸۶۶۴۷ //

خود کوچک پنداری؛ مشکل این روزهای استقلال

مساله ای که طی سال های اخیر گریبانگیر تیم بزرگ استقلال شده است، کم رنگ شدن خودباوری در بین بازیکنان است.

خود کوچک پنداری؛ مشکل این روزهای استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلالی که روزی روزگاری به راحتی آب خوردن حریفان ریز و درشت را از پیش رو برمی داشت و با کسب جام های رنگارنگ و موفقیت های داخلی و آسیایی در فوتبال ایران بزرگی می کرد، به دلیل مشکلات ریز و درشت فنی و مدیریتی دچار عدم اعتماد بنفس شده است، 6 سال هزینه کرد میلیاردی و کسب تنها یک جام آن هم در رقابت های حذفی، بازیکنان این تیم را از خودباوری دور کرده است.

همان روزی که پس از برد سپاهان بازیکنان با خوشحالی زایدالوصفی سرمربی تیمشان را بر روی دستانشان به هوا پرتاب می کردند، می توانستیم این خود کوچک پنداری که این روزها به دلیل ناکامی های سال های اخیر، استقلال به آن دچار شده است را در تک تک بازیکنان و کادرفنی ببینیم.

در بازی با استقلال خوزستان هم دیدیم که این هیجان افراطی بعد از به ثمر رسیدن گل باعث شد که در فاصله ای بسیار کوتاه دروازه استقلال باز شود.

شبیه همین اتفاق در بازی با الدحیل هم افتاد و استقلالی ها بعد از باز کردن دروازه حریف آن چنان دچار شادی افراطی شدند و درگیر خوشحالی پس از گل بودند که از بازی غافل شدند و گل مساوی را دریافت کردند.

موضوعی که امروز باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، بازگشت اعتماد به نفس به این تیم است.

کاری به چرایی این موضوع نداریم و واکاوی دلایل رسیدن استقلال بزرگ از اوج به حضیض، امروز در این مقال نمی گنجد اما بازیکنان و کادرفنی استقلال باید باور کنند که این جا استقلال است با هفتاد و چند سال سابقه و ویترینی سرشار از مدال ها و جام های رنگارنگ...بازیکنان استقلال باید خودشان را باور کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان