//
کدخبر: ۱۸۸۹۳۲ //

درخواست علیرضا منصوریان از باشگاه ذوب آهن: سربازها را برگردانید

سرمربی تیم ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای رسمی به مدیریت باشگاه خواستار بازگشت احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر به تیمش شد.

درخواست علیرضا منصوریان از باشگاه ذوب آهن: سربازها را برگردانید
به گزارش فرتاک نیوز،

در اواسط لیگ هفدهم و زمانی که امیر قلعه نویی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده داشت سه بازیکن این تیم از جمله احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر به بهانه پشت سر گذاشتن دوران سربازی خود راهی تراکتورسازی شدند تا در همان موقع از فصل هم سر و صدای زیادی برپا شود.

اما در پایان لیگ هجدهم سربازی این سه بازیکن به پایان رسیده و آن‌ها طبق قراردادی که با ذوب‌آهن دارند باید به اصفهان بازگشته و پیراهن این تیم را بر تن کنند. مسئله‌ای که واکنش سران تراکتور را به همراه داشته و باعث شده آن‌ها برای دریافت رضایتنامه این سه بازیکن مکاتباتی را با سعید آذری انجام دهند.

با این حال شنیده می‌شود که علیرضا منصوریان هم با ارسال نامه‌ای رسمی به سعید آذری و مدیریت باشگاه خواستار حضور این سه بازیکن برای فصل آینده لیگ برتر شده است. سرمربی ذوبی‌ها معتقد است حضور مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی فر باعث سرعتی شدن تیم تحت نظرش می‌شود و همین امر باعث ایجاد تنوع تاکتیکی در تیم خواهد شد. جنگی که تا به اینجا برای باشگاه اصفهانی سود داشته و تضعیف تراکتور را به همراه خواهد داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان