//
کدخبر: ۱۸۷۴۱۰ //

خلعتبری: به ذوب آهن علاقه دارم و در این تیم می مانم

محمدرضا خلعتبری، مهاجم مصدوم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که فصل آینده هم پیراهن این تیم را بر تن می‌کند.

خلعتبری: به ذوب آهن علاقه دارم و در این تیم می مانم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا خلعتبری درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: دو ماه و نیم از عمل جراحی زانویم می‌گذرد و خوشبختانه شرایط خوبی دارم. دو روز پیش هم کار با وزنه را شروع کردم و امیدوارم که هر چه زودتر به میادین برگردم. تمام تلاشم این است که خیلی زود برگردم و دوباره فوتبال بازی کنم.

وی در مورد اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی دارد، بیان کرد: من با ذوب‌آهن قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم تا غیبتم را جبران کنم. من چند سال برای ذوب‌آهن بازی کردم و به این تیم علاقه دارم. امیدوارم بعد از بازگشت به میادین بتوانم عملکرد خوبی در ذوب‌آهن داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به نتایج خوب تیمش در چند ماه اخیر عنوان کرد: خدا را شکر که با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی، شرایط ذوب‌آهن تغییر کرد و مدیرعامل باشگاه هم مثل همیشه به بهترین شکل کنار تیم است. امیدوارم ذوب‌آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیرد.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است، چرا که با یک مساوی هم قهرمان خواهد شد. البته در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و این موضوع را در لیگ قهرمانان اروپا هم دیدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان