//
کدخبر: ۱۷۸۳۴۵ //

مطهری: میخواهیم ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم

از نگاه ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان کاپیتان این تیم یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر به شمار می‌آید.

مطهری: میخواهیم ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

ارسلان مطهری با اشاره به دیدار روز دوشنبه تیمش برابر الوصل امارات گفت: ما یک بازی سرنوشت‌ساز در پیش داریم و سه امتیاز این بازی به ما کمک می‌کند تا درصد مهمی از راه صعود را طی کنیم. برد در این بازی به سیر صعودی ما هم کمک می‌کند. خدا را شکر که در لیگ برتر هم به ثبات رسیده‌ایم. اگر سپیدرود را می‌بردیم حتی در جدول تا رده هفتم هم صعود می‌کردیم، ولی متأسفانه گل کاملاً درست ما را مردود اعلام کردند و یکی دو پنالتی هم برا‌ی‌مان نگرفتند.

وی ادامه داد: ما حتی اگر در لیگ برتر خودمان را تا رده ششم یا هفتم هم بالا بکشیم باز هم جایگاه واقعی ذوب‌آهن اینجا نیست. این تیم بدشانسی‌های زیادی از لحاظ داوری و امتیاز گرفتن آورد و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، تیم ما الان در کورس قهرمانی قرار داشت. تلاش ما این است که ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و بخشی از این مسئله را می‌توانیم با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حل کنیم. الان هم تمام تمرکز ما روی بازی با الوصل است که یک تیم ریشه‌دار در امارات است. ما توجهی به نتایج اخیرمان نداریم و تمام تمرکزمان روی این است که در این بازی به برد برسیم.

مطهری در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد خوبش در چند هفته اخیر گفت: خوشحالم که در ذوب‌آهن هستم. این باشگاه با حضور سعید آذری یک ساختار خوب دارد. او در این چند سال ثابت کرده است که می‌تواند به خوبی مدیریت کند. از طرفی کادر فنی ذوب‌آهن هم کادری است که در نفت تهران روزهای خوبی با هم داشتیم و این مسائل در روند بهتر شدن من تأثیرگذار بوده است. من هم تلاش می‌کنم به تیم کمک کنم و خوشبختانه ذوب‌‌آهن نیز بازیکنان بسیار خوبی دارد. به قول علیرضا منصوریان ذوب‌آهن بازیکن ذخیره و فیکس ندارد و تمام نفرات تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی هستند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد: روند رو به رشد من فقط به خودم مربوط نیست و بازیکنان ذوب‌آهن خیلی به من کمک کردند. وجود بازیکن تأثیرگذاری مثل قاسم حدادی‌فر در تیم ذوب‌آهن بسیار مهم است. این بازیکن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر است که ما هر روز چیزهای جدیدی از او یاد می‌گیریم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در تراکتورسازی و پارس جنوبی عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: در دو سال اخیر بدشانسی‌هایی وجود داشت و انتخاب‌های اشتباهی داشتم که دوست ندارم در موردش حرف بزنم. دوست ندارم زیاد در مورد گذشته صحبت کنم و فقط در همین حد بگویم که در پست اصلی‌ام بازی نمی‌کردم. امیدوارم که این روند را حفظ کنم و حتی روزهای بهتری را تجربه کنم، چون هنوز تا انتهای فصل راه سختی در پیش داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان