//
کدخبر: ۹۹۶۱۵ //

کوچ ستاره‌ها به اصفهان

انتقال محسن مسلمان از پرسپولیس به ذوب آهن را می توان مهم ترین خبر نقل و انتقالاتی پیش فصل لیگ هجدهم دانست. جایی که اصفهانی ‌ها شرایط بسیار خوبی برای خود رقم زده اند.

 کوچ ستاره‌ها به اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن مسلمان امروز با عقد قراردادی 2 ساله بار دیگر مانند مسعود حسن زاده به این تیم بازگشت، تا در انتظار حضور قدرتمندی از نائب قهرمان لیگ هفدهم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشیم که با فاصله ای بسیار کم پس از اتمام جام جهانی آغاز می شود.

آخرین قهرمانی فوتبال اصفهان در لیگ برتر به لیگ چهاردهم باز می گردد که شاگردان حسین فرکی موفق شدند در روز آخر و در شرایطی که تراکتورسازی و نفت تهران شانس بیشتری برای کسب رتبه اول داشتند، مقام قهرمانی را کسب کنند. البته سبزپوشان اصفهانی هم طی سال های اخیر تلاش زیادی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر داشته اند که تنها با 4 نائب قهرمانی خاتمه یافته ولی به نظر می رسد در فصل آینده شاهد نبرد فشرده ای میان دو تیم تهرانی و اصفهانی برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات باشیم و از همین رو ستاره های زیادی برای پایان دادن به سلطه دو ساله پرسپولیس در حال انتقال به اصفهان هستند. در این میان محرومیت پرسپولیسی ها نیز شرایط بسیار خوبی برای سایر تیم ها فراهم کرده تا با فراغ بال بیشتری برای جذب بازیکنان مورد نظر خود اقدام کنند.

در این میان اما مدیران دو تیم با رویکرد متفاوتی در بازار نقل و انتقالاتی پیش رفتند.

ذوب آهن: اول تمدید بعد جذب

 سعید آذری و همکارانش در ذوب آهن ابتدا با بازیکنان خود تمدید کردند و سپس شروع به جذب مهره های جدید کردند. محمد باقر صادقی، میلاد فخرالدینی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان و قاسم حدادی فر بازیکنانی هستند که قرارداد خود را با باشگاه ذوب آهن تمدید کردند تا امید نمازی با فراق خاطر بیشتری برنامه های تاکتیکی خود برای فصل آینده ذوب آهن را پایه ریزی کند چرا که بازیکنان یکی دو سالی است که در کنار یکدیگر بازی می کنند و دیگر احتیاجی به  هماهنگ کردن آن ها نیست. پس از این اقدام ها و البته بازگشت هادی محمدی از تراکتورسازی، امروز باشگاه ذوب آهن از دو خرید خود یعنی محسن مسلمان و مسعود حسن زاده هم رونمایی کرد که قطعا می توانند تاثیر بسیار زیادی در حرکت تیمی سبزپوشان به خصوص در بخش تهاجمی داشته باشند و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد حسن زاده در بازگشت به ذوب آهن بهتر خواهد بود یا استنلی کی روش که برای پر کردن جای این بازیکن از ذوب آهن به سپاهان کوچ کرد.

سپاهان؛ اول جذب و سپس تمدید

ابراهیم صالحی، سجاد شهباز زاده، سید پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایرانپوریان و کی‌روش استنلی سوارز ۶ بازیکنی هستند که سپاهان تا کنون جذب کرده تا با بازگشت قلعه نویی به سپاهان، بار دیگر پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شود. سرمربی جدید زردپوشان در این میان نام چند بازیکن نظیر مهدی شریفی و مسعود حسن زاده را در فهرست خروجی قرار داد، تا از این حیث هم تغییرات مهمی در تیم خود ایجاد کرده باشد.

البته مدیران سپاهان که در حال حاضر درست برعکس مدیران تیم همشهری عمل می کنند، در ادامه با توجه به شکست در جذب مسلمان، بی شک جذب چند بازیکن دیگر (خارجی و داخلی) و البته تمدید با بازیکنان فعلی نظیر علی کریمی را در دستور کار خواهند داشت تا تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنند.

در نهایت در روزهایی که در جمع مدعیان قهرمانی لیگ هجدهم، پرسپولیس به دلیل تخلف مدیران گذشته خود حضور ندارد، دو تیم استقلال تهران و سپاهان در حال تقویت تیم خود هستند و با خریدهایی که امروز سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن نهایی کرد، می توان این تیم را نیز تیمی غیرقابل پیش بینی با مربی ای با پتانسل بالا دانست که بی شک به افزایش رقابت در لیگ برتر لیگ هجدهم کمک خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان