//
کدخبر: ۱۸۷۶۶۷ //

مطمئن باشید تارتار و بازیکنان برای بازی با پرسپولیس بیشترین انگیزه را دارند

هافبک تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت که در بازی با پرسپولیس با بیشترین انگیزه به میدان خواهند رفت.

مطمئن باشید تارتار و بازیکنان برای بازی با پرسپولیس بیشترین انگیزه را دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

روح‌الله سیف‌اللهی درباره آخرین وضعیت پارس جنوبی جم در فاصله یک روز مانده به دیدار برابر پرسپولیس گفت: شرایط فنی تیم خوب است. در آخرین بازی برابر تراکتورسازی هم عملکرد خوبی داشتیم و در تبریز می‌توانستیم حریف را شکست دهیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

وی درباره تقابل با پرسپولیس و اینکه آنها برای برد در این بازی چقدر شانس دارند، تاکید کرد: می‌دانیم همه نگاه‌ها به این بازی است و برد ما در این مسابقه حتی می‌تواند قهرمانی پرسپولیس را به خطر بیندازد. مسئله مهم این است که پارس‌جنوبی برای اعتبار و شخصیت خودش بازی می‌کند، ما دوست داریم در آخرین بازی لیگ برتر یک نتیجه خوب بگیریم و در زمین خودمان هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانیم بازی آسانی در پیش نداریم، پرسپولیس از لحاظ فنی تیم پرقدرت و باتجربه‌ای است و باید برابر این تیم کم اشتباه باشیم تا نتیجه بگیریم.

سیف‌اللهی درباره حضور تعدادی از بازیکنان و مربیان پیشین پرسپولیس در پارس‌جنوبی، خاطرنشان کرد: این تقابل‌ها در فوتبال طبیعی است. ما می‌دانیم این موضوع ممکن است حساسیت‌هایی را ایجاد کند ولی شک نکنید همه بازیکنان از جمله آنهایی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم دارند، تلاش خواهند کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشند. من هم تلاش می‌کنم تا بهترین بازی‌ام را برابر پرسپولیس انجام دهم. الان بازیکن پارس‌جنوبی هستم و به پیراهن این تیم تعهد دارم. مطمئن باشید مهدی تارتار و بازیکنان برای این بازی بیشترین انگیزه را دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان