//
کدخبر: ۱۸۵۹۹۰ //

لژیونر محبوب ایرانی، اولین بمب نقل‌وانتقالاتی تراکتورسازی

مالک متمول تراکتورسازان برای تقویت تیمش در فصل آینده قصد ترکاندن بمبی دیگر دارد.

لژیونر محبوب ایرانی، اولین بمب نقل‌وانتقالاتی تراکتورسازی
به گزارش فرتاک نیوز،

با نزدیک شدن به پایان فصل لیگ برتر ایران و شروع نقل‌وانتقالات تابستانی، تیم‌ها در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده هستند تا با قردت هر چه بیشتری وارد مسابقات شوند.

تراکتورسازی تبریز که در لیگ هجدهم فوق‌العاده ظاهر شد و تا ردۀ دوم جدول هم آمد، اگر می‌توانست خود را از حواشی دور کند یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر بود. هر چند که تی‌تی‌ها در حال حاضر شانس برای کسب فتح جام دارند اما باید به فکر تقویت خود برای سال آینده باشند.

محمدرضا زنوزی، مالک متمول تراکتوری‌ها که در این فصل این باشگاه را برعهده گرفت، چهره‌های سرشناسی را به تبریز آورد؛ از اشکان دژاگه گرفته تا مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی. این مالک که به نظر می‌رسد همچنان خود را مدیون هواداران تبریزی می‌داند، پا پس نکشیده و همچنان به دنبال رضا قوچان‌نژاد است.

قوچان‌نژادی که به تازگی از تیم ملی خداحافظی کرده و در تیم سیدنی اف سی توپ می‌زند، شاید با دلارهای زنوزی وسوسه شود و راهی تبریز شود. اگر این اتفاق رخ دهد و ملی‌پوش سابق کشورمان با پیراهن تراکتور در میدان حاضر شود شاهد تیمی خواهیم بود که قطعا تیم‌ای لیگ برتری تنشان به لرزه خواهد افتاد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان