//
کدخبر: ۱۸۴۶۰۶ //

کرمانشاه قهرمان لیگ برتر "سپک تاکرای" ایران شد

تیم سپک تاکرای کرمانشاه برای دومین سال متوالی برسکوی قهرمانی لیگ برتر سپک تاکرای ایران ایستاد.

کرمانشاه قهرمان لیگ برتر "سپک تاکرای" ایران شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رستمی سرمربی تیم سپک تاکرای کرمانشاه بااشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر سپک تاکرای ایران در شهر گنبد استان گلستان، اظهار کرد: این مسابقات با حضور 13 تیم از هشت استان کشور طی روزهای دهم تا دوازدهم اردیبهشت برگزارشد که در پایان تیم کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت.

وی با بیان اینکه این برای دومین سال متوالی است که کرمانشاه مقام قهرمانی لیگ برتر سپک تاکرای ایران را کسب می کند، گفت: باوجود اینکه سطح کیفی مسابقات بالا بود، اما تیم ما بواسطه تمرینات سخت و منظمی که در ماه‌های گذشته داشت توانست روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

سرمربی تیم سپک تاکرای کرمانشاه در ادامه دانش این رشته را در استان بالا خواند و گفت: امروز تیم سپک تاکرای کرمانشاه در شرایطی از آمادگی قرار دارد که می تواند با تیم های مختلف بین المللی نیز رقابت کند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان در شهریور امسال به میزبانی کشور تایلند، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در این دوره از مسابقات هشت تیم برتر دنیا حضور دارند و اکثر بازیکنان کرمانشاهی نیز در بخش کواد سپک تاکرا عضو تیم ملی هستند، لذا روی آماده سازی بازیکنانمان برای حضور قدرتمند در تیم ملی تمرکز خواهیم داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان