//
کدخبر: ۱۸۵۸۵۰ //

ماموریت دشوار مالکان نساجی؛ ۱۳ بازیکن در پایان فصل آزاد میشوند

قرارداد 13 بازیکن تاثیرگذار باشگاه نساجی در پایان فصل به پایان می‌رسد و مالکان این باشگاه از حالا باید به فکر تمدید قرارداد با آنها باشند.

ماموریت دشوار مالکان نساجی؛ 13 بازیکن در پایان فصل آزاد میشوند
به گزارش فرتاک نیوز،

،نساجی مازندران امسال اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در نیم فصل اول این تیم با جواد نکونام و در نیم فصل دوم با مجید جلالی کارش را در سطح اول فوتبال ایران دنبال کرد.

نساجی که زیر نظر بخش خصوصی اداره می‌شود امسال تیم خوبی را روانه مسابقات کرد و از آنجا که معمولا تیم های صعود کننده به لیگ برتر حالت آسانسوری پیدا می‌کنند اما «امیدهای شهر خسته» تواسنتند حکم بقای نساجی را در لیگ سال آینده امضا کرده و  جایگاه تیم را در فاصله ۲ هفته به پایان مسابقات در رده یازدهم ثبت کنند. با این وجود کار سرخپوشان شهر قائمشهر و  مالکان  این باشگاه « حدادیان و صنیعی‌فر» برای فصل آینده سخت است.

قرارداد بازیکنان نساجی در ابتدای فصل به شکلی بسته شده که مالکان این باشگاه از حالا باید به فکر حفظ بازیکنان این تیم باشند. قرارداد نفراتی مثل حامد لک، محمد عباس‌زاده، علی اصغر آشوری، گوولیسیانی، دافه، مجتبی ممشلی، حامد شیری، محمد مهدی نظری، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، امید سینگ، نیما مختاری و محمد میری یک ساله امضا شده و آنها در پایان فصل می‌توانند از جمع سرخپوشان جدا شوند. قطعا تمدید قرارداد 13 بازیکن این تیم برای فصل آینده کار سختی است و در صورتی که مسئولان این باشگاه نتوانند این بازیکنان را حفظ کنند این تیم کار سختی در لیگ نوزدهم خواهد داشت.

نفراتی مثل، نیما میرزازاد، لاشا توتادزه، حمید دیوسالار، امین رضایی، احمد نورنعیمی و ... با این باشگاه قرارداد دارند و فصل آینده در این باشگاه خواهند ماند.

کادر فنی تیم فوتبال نساجی نیز تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارند و تکلیف آنها در پایان فصل و بعد از جلسه با مدیران باشگاه مشخص خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان