//
کدخبر: ۱۵۵۹۷۵ //

نامه احساسی جواد نکونام برای هواداران نساجی مازندران

جواد نکونام پس از جدایی از نساجی و حضور در پیکان تهران نامه‌ای خطاب به هواداران قائمشهری نوشت.

نامه احساسی جواد نکونام برای هواداران نساجی مازندران
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام امروز رسما به عنوان مربی پیکان انتخاب شد.

جواد نکونام سرمربی سابق نساجی مازندران بعد از جدایی از این تیم، نامه ای احساسی برای هواداران این باشگاه منتشر کرد که متن آن را در زمین می خوانید؛

سلام به هواداران نساجى کبیر

روز اول که وارد ورزشگاه وطنى شدم و شما عاشقان را دیدم مو به تنم سیخ شد و آنجا معنى و مفهوم عشق به تیم را فهمیدم. شما عاشقان نساجى هستید. ٩ بازى با امید و انگیزه وارد زمین شدیم.

کنار هم، با هم و توکل بر خدا و زحمات بازیکنان، تمام مسولان تیم و کادر فنی توانستیم موفق شویم و ثابت کردیم که می‌شود با کار، تلاش و البته معجزه الهى به هر آنچه خواست رسید. وقتی ما آمدیم گردی از ناامیدی در شهر پاچیده شده بود ولی دست به دست هم، یک معجزه بزرگ را رقم زدیم...صعود بعد از ٢٤ سال

حتى اگه بخواهید روزهاى ٢٤ سال را بشمارید خسته خواهید شد ولى همه با هم ما توانستیم چون شما عاشقان در کنار تیم بودید.

امسال می‌دانستم فصل سختی خواهد بود.

در ابتدای فصل پیشنهاداتی بود و خیلی‌‌ها به من گفتند مثل یک برنده نساجی را ترک کن ولی ماندم تا ثابت کنم می توان کارخوب انجام داد. حتی در برهه ای از فصل که فشارها زیاد بود و پیشنهاداتی به دستم رسید، باز هم ماندم چون دوست نداشتم تیم را در شرایط بدی رها کنم.

اگر دنبال منافع خودم بودم می رفتم تا کار براى مربیان بعدى سخت و سخت تر شود ولى ایستادم چون ایستادگى را از شما هواداران یاد گرفتم. شما ٢٤ سال پاى عشقتان ایستادید و می توانید برای همه الگو باشید.

با تمام ناداوری‌ها و اشتباهات سهوى داوران عزیز ما نیم فصل را پشت سر گذاشتیم ولى خوب می دانید که اگر ٣ امتیاز از ١٢ امتیاز که حقمان بود را می دادند الان در جدول ٦ بودید ولى ....این را همیشه به بازیکنانم گفتم که یک حس عجیبى به نساجى دارم.

تمام تلاشم این بود که با جذب نفرات جدید بتوانیم پر قدرت براى نیم فصل دوم حاضر شویم ولى یک دست صدا نداره ...

لیاقت شما بیشتر از اینهاست و قطعاً اگر راه درست در پیش گرفته شود این تیم می‌تواند هر سال یکى از مدعیان همیشگى لیگ باشد.

من براى شما و در کنار شما مبارزه کردم. تلاش کردیم با کار حرفه اى خیلى از کمبودها جبران شه ولى نتونستم با بى توجهى به شما عاشقان کنار بیام و تصور کردم رفتن من راهی هست برای آنکه به نساجی توجه بشه. تا روزی که ما بودیم و اصرار داشتیم به نساجی باید کمک شود هیچکس پیشقدم نشد ولی تا تصمیم به استعفا گرفتم، همه از کمک به نساجی گفتند، حتی کسانی که در چند ماه گذشته یک بار از ما حال و احوال تیم را نپرسیدند و توجهی به مشکلاتمون نداشتند....من با کسانى همسو هستم که براى موفقیت مبارزه کنند و متعهد باشند.

رفتن برام سخت بود ولی این اتفاق رخ داد و هر آمدنی همیشه یک رفتنی ندارد. بارها و بارها گفتم اسم نساجی از همه ما بزرگتره و این باشگاه بزرگ و ریشه دار هست که همیشه باقی می ماند. اینجا یک بار دیگر از شما هواداران، بازیکنانم که با تعهد کامل برای تیم مبارزه کردند، تمام مسئولان باشگاه از جمله مالکان و مدیرعامل نساجی تشکر می کنم.

ازشما هواداران خداحافظى نمی‌کنم چون بر خواهم گشت و شما را خواهم دید.

نمی دانیم کى ولى حتماً

دوستدار شما

جواد نکونام 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان