//
کدخبر: ۱۸۵۲۹۵ //

مدافع پدیده: دو بازی سخت و فینال گونه پیش رو داریم

محمد حسین مرادمند دیروز هم و در بازی با سایپا 90 دقیقه خوب را در خط دفاعی تیم پدیده پشت سر گذاشت و مانع از آسیب به دروازه تیمش شد و در نهایت به همراه همبازیانش کسب سه امتیاز این دیدار را جشن گرفت.

مدافع پدیده: دو بازی سخت و فینال گونه پیش رو داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

این مدافع در مورد کیفیت بازی می گوید: بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.  در عین حال بازی از کیفیت خوبی هم برخوردار بود و چون هواداران از مشهد برای حمایت از ما به استادیوم آمده بودند مسئولیت سنگینی را روی دوش خود حس می کردیم که خوشبختانه با گل یونس شاکری پیروز شدیم و تماشاگران هم از نتیجه ای که در بازی رقم خورد، خوشحال بودند.

محمد حسین مرادمند با توجه به بازی های پیش روی پدیده ادامه داد: ما دو بازی سخت و فینال گونه پیش رو داریم. باید هر دو مسابقه را به سود خود تمام کنیم. هم سپاهان و هم ماشین سازی. البته اول باید همه فکر و ذهن ما بازی با سپاهان باشد. این بازی را ببریم بعد برای شکست تیم ماشین سازی تمرین خواهیم کرد.

مدافع تیم پدیده مشهد در پاسخ به این سوال که آیا حمایت های کافی از تیم پدیده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته است، گفت: این حس و حال تا 70 – 80 درصد قابل درک است و اگر حمایت مالی و معنوی از سوی تیم ما کامل شود خیال من هم راحت خواهد شد. البته هواداران تیم همه جوره از ما حمایت می کنند و این یک دلگرمی بزرگ برای ما است. ما دو بازی سخت دیگر را پیش رو داریم که در این دو بازی حضور پرشور تماشاگران می تواند امیدهای ما را برای کسب سهمیه بیشتر کند. امیدوارم در نهایت به این موفقیت بزرگ دست یابیم و تماشاگران مشهدی شاد شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۲۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان