//
کدخبر: ۱۸۴۳۱۸ //

اظهارات کاپیتان استقلال در مورد برکناری شفر

پژمان منتظری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه گفته می‌شود من در مورد تغییرات کادر فنی سه ساعت با مدیریت باشگاه حرف زده‌ام، به هیچ عنوان صحت ندارد.

اظهارات کاپیتان استقلال در مورد برکناری شفر
به گزارش فرتاک نیوز،

پژمان منتظری با ابراز رضایت از نتیجه تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خوب شروع کردیم و وقتی به گل رسیدیم به یکباره بازی گره خورد و در ادامه توانستیم به گل برتری رسیده و بازی را ببریم. خدا را شکر که در این بازی برنده شدیم، چرا که حریف‌مان تمام تلاش خود را کرد و چون چیزی برای از دست دادن نداشت، راحت بازی می‌کرد.

وی درباره اینکه چرا تیمش قهرمانی را از دست داد، عنوان کرد: متأسفانه ما زمانی که این شانس را داشتیم تا قهرمان شویم از آن خوب استفاده نکردیم، اما به شخصه اعتقاد دارم شفر زحمات زیادی برای استقلال کشید. من وقتی مصدوم بودم او از من حمایت و کمک کرد تا به شرایط ایده‌آل برگردم. شفر اعتقاد خاصی به من داشت و با من زیاد صحبت می‌کرد.

کاپیتان استقلال راجع به اینکه فتحی گفته است، در مورد برکناری شفر با او سه ساعت گفت‌وگو کرده است، اظهار داشت: با من در این مورد هیچ صحبتی نشد! اگر هم سؤالی می‌کردند ترجیح می‌دادم حرفی نزنم، چون در حیطه وظایف من نیست. شخصیت من اجازه نمی‌دهد در مورد مسئله‌ای که به من ارتباطی ندارد صحبت کنم، چرا که وظیفه من چیز دیگری است. همیشه سعی کرده‌ام خود را وارد این بازی‌ها نکنم. در حال حاضر هم صحبت کردن در مورد این موضوعات خوب نیست. به شخصه از شفر بابت تمام زحماتش تشکر می‌کنم.

منتظری خاطر نشان کرد: امکان ندارد که فتحی گفته باشد من سه ساعت با او در این مورد صحبت کرده‌ام. شاید منظور او این بوده که با من ساعت سه بامداد دیدار کرده است، چرا که در مشهد وقتی از حرم برمی‌گشتیم ساعت سه بامداد بود و در لابی هتل فتحی را دیدم و با او سلام و علیک داشتم. آنجا هم صحبتی در مورد شفر نشد. مطمئن باشید اگر می‌توانستم راجع به این مسئله رأی دهم، سعی می‌کردم اصلاً ورود نکنم، چون وظیفه من بازی کردن است. من باید در زمین تلاشم را بکنم و هیچ وقت وارد این بازی‌ها نمی‌شوم. بهتر است این مسائل را ادامه ندهید.

وی در واکنش به رفتاری که با وینفرد شفر شد و او را به تمرین استقلال راه ندادند،‌ عنوان کرد: نمی‌توانم در این مورد اظهارنظری داشته باشم. این تصمیم باشگاه بود و قطعاً مسئولان باشگاه جوابگو خواهند بود.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال همچنین در مورد اینکه شفر او را از پست دفاع راست بازی می‌داد و این مسئله باعث ناراحتی‌اش شد، تصریح کرد: من سال‌ها پیش در تیم باشگاهی و تیم ملی در پست دفاع راست بازی کرده‌ام. به‌هرحال همیشه و در هر شرایطی هر پستی که مربی ترجیح دهد، بازی می‌کنم. وظیفه بازیکن این است که مثل یک سرباز در خدمت تیمش باشد و من هم همین کار را در استقلال انجام دادم. اگر در این پست خوب نبودم، مرا ببخشید، اما همه‌ی تلاش خود را کردم. عادت هم ندارم که وقتی مربی بگوید فلان پست بازی کن بگویم نه و مخالفم با بازیکنانی که این‌طور عمل نمی‌کنند.

منتظری در پایان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه دلایل ناکامی استقلال در این فصل چه بوده است، گفت: در مورد این مسئله باید افرادی که در باشگاه مسئولیت دارند، عوامل مختلف را بررسی کرده و واقعاً علت‌یابی کنند. استقلال با هواداران پرتعدادش لیاقتی بیشتر از اینها را دارد. ما همه‌ی تلاش‌مان را می‌کنیم تا در دو بازی آخر هم بجنگیم و اگرچه قهرمانی از دست رفته است، اما بی‌خیال نمی‌شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان