//
کدخبر: ۱۸۴۱۷۶ //

هافبک تاتنهام با رئال مادرید به توافق رسید

هافبک دانمارکی اسپرزها با سران باشگاه رئال مادرید به توافق شخصی دست یافت.

هافبک تاتنهام با رئال مادرید به توافق رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه اسپانیایی «آس» گزارش داد کریستین اریکسن با سران باشگاه رئال مادرید به توافق شخصی رسیده است و اکنون تنها توافق بین دو باشگاه تاتنهام و رئال مادرید باقی می‌ماند. این هافبک دانمارکی که جدایی‌اش در پایان فصل جاری از تاتنهام قطعی به نظر می‌رسد، تا کنون تمایلی به تمدید قراردادش با این باشگاه انگلیسی نشان نداده و در ماه‌های اخیر هم مورد توجه دو باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید قرار داشته است.

طبق این گزارش انتظار می‌رود اریکسن در تابستان پیش‌رو راهی سانتیاگوبرنابئو شود، این در حالی است که مدیران باشگاه رئال مادرید در مذاکراتی که با او داشته‌اند، بسته‌‌ای به وی پیشنهاد داده‌اند که دستمزد وی را به چهار میلیون یورو در سال می‌رساند.

رئال مادرید پیش از این نشان داده که رابطه خوبی با باشگاه تاتنهام دارد و لوکا مودریچ و گرث بیل را در حالی که منچستریونایتد هم نسبت به جذب آنها علاقه‌مند بود، به ترتیب در سال‌های 2012 و 2013 به خدمت گرفت.

اریکسن 27 ساله که قرارداد کنونی‌اش با تاتنهام در سال 2020 پایان می‌یابد، تا کنون در 271 بازی از رقابت‌های مختلف برای اسپرزها به میدان رفته و 65 گل نیز به ثمر رسانده است.

نشریه انگلیسی «دیلی اکسپرس» پیش از این گزارش داده بود، دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام در نظر دارد اریکسن را در ازی 100 میلیون یورو بفروشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۱۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان