//
کدخبر: ۱۸۲۶۱۱ //

«کریمی» ششمین طلای تیم ملی کشتی آزاد را به گردن آویخت

«علیرضا کریمی» ملی پوش وزن 92 کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل حریفی هند در دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا، ششمین مدال طلای تیم ملی را کسب کرد.

 «کریمی» ششمین طلای تیم ملی کشتی آزاد را به گردن آویخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روز گذشته در شهر «شی آن» چین آغاز و امروز (چهارشنبه) با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.

در وزن 92 کیلوگرم «علیرضا کریمی» در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر «چنگیز کریم کولوف» از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل «آتسوشی ماتسوموتو» دارنده مدال برنز جهان از ژاپن در کمتر از یک دقیقه و با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. کریمی در این دیدار «عزیزبک سولیف» از ازبکستان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

آزادکار البرزی تیم ملی در دیدار فینال و کمتر از 3 دقیقه با نتیجه 11 بر صفر «ویکی» از هند را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

کریمی دارنده دو مدال برنز جهانی سال‌های 2015 و 2018، قهرمان جوانان جهان در سال 2014 و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا است.

امروز (چهارشنبه) و در پنج وزن دوم، کامران قاسم پور و بهنام احسان پور در وزنهای 86 و 61 کیلوگرم 2 مدال طلا و محمد نخودی در وزن 74 کیلوگرم برنز گرفت.

تا لحظاتی دیگر یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم برای کسب مدال طلا باید به مصاف حریف خود برود.

روز گذشته و در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا رضا اطری، بهمن تیموری و رضا یزدانی در اوزان 57، 79 و 97 کیلوگرم به مدال طلا و پیمانی بیابانی و یونس امامی در اوزان 65 و 70 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

با نتایجی که رقم خورد، قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در این رقابت ها پیش از این قطعی شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان