//
کدخبر: ۱۷۹۶۲۳ //

طلسم برای مسی فولادی ها شکسته شد!

مهاجم کامرونی تیم فولاد در واپسین دقایق دیدار مقابل استقلال خوزستان موفق شد اولین گل خود را به ثمر برساند.

 طلسم برای مسی فولادی ها شکسته شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال فولاد خوزستان در نخستین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز گذشته موفق شد برابر استقلال خوزستان به برتری سه بر یک برسد. بدین ترتیب دربی شهر اهواز که حاشیه های زیادی داشت، به کام شاگردان افشین قطبی تمام شد.

در بین بازیکنان فولاد، دو مهاجم خارجی این تیم نفرات درخشان بازی دیروز بودند. لوسیانو پریرا، بهترین گلزن فولاد دیروز هم 2 گل برای تیمش زد تا مهره تاثیرگذار سرخپوشان باشد. در کنار شیمبا، دیگر بازیکن فوق العاده فولاد در دربی اهواز، رافائل اریک مسی بود. این مهاجم کامرونی که در نیم فصل دوم با نظر افشین قطبی راهی فولاد شده، چند هفته ای بود که بازی های خوبی برای فولاد انجام می داد و تنها کاری که نکرده بود، گلزنی بود.

سرانجام این طلسم برای مسی فولادی ها در دربی شکست. مهاجم بلند قامت فولاد پس از گذراندن 94 دقیقه خوب و پرتلاش توانست در زمانی که کمتر کسی تصور ردوبدل شدن گل در بازی را داشت، با حرکتی زیبا و ضربه ای محکم دروازه استقلال را باز کند تا نام خود را به عنوان گلزن در تاریخ باشگاه فولاد به ثبت برساند. قطبی در هفته های آتی قطعا روی دوندگی، قدرت بدنی و گلزنی این مهاجم بیش از پیش حساب می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان