//
کدخبر: ۱۷۹۴۰۶ //

تیم منتخب مغضوبان برانکو در پرسپولیس

در طول چهار سالی که برانکو روی نیمکت پرسپولیس بوده، بازیکنان نامدار زیادی از سوی او تسویه شده‌اند؛ کسانی که عمدتا مشکل فنی نداشتند، اما قربانی وفاداری کادرفنی به نظم و دیسیپلین سازنده شدند.

تیم منتخب مغضوبان برانکو در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

با افزوده شدن امید عالیشاه به بلک لیست، حالا فهرست مغضوبان برانکو آن‌قدر زیادشده است که بشود از بین آنها ترکیب کامل یک تیم فوتبال را بیرون کشید. به این منظور ما اسم 11بازیکن اصلی و 3 بازیکن ذخیره را برایتان انتخاب کرده‌ایم. این تیم می‌تواند با آرایش 2-4-4 در زمین قرار گیرد و حداقل مدعی کسب سهمیه آسیا در لیگ برتر باشد! همانطور که اسم‌ها را می‌خوانید، بد نیست به سرنوشت معنادار این نفرات هم نیم‌نگاهی بیندازید.

  دروازه‌بان
سوشا مکانی (لوبانف): نخستین دروازه‌بان برانکو در پرسپولیس سوشا مکانی بود. قرارداد او برای لیگ پانزدهم نیز تمدید شد، اما اشتباهات پرشمار این بازیکن و نیز حاشیه‌های فراوان زندگی شخصی‌اش باعث شد مربی کروات به ستوه بیاید. بین 2نیم‌فصل همان سال لوبانف ازبکستانی جذب شد، اما این گلر ملی‌پوش هم نتوانست انتظارات را برآورده کند. سرانجام در ابتدای لیگ شانزدهم بود که وصال پرسپولیس و بیرانوند محقق شد و دوران بیست‌ساله تزلزل در قفس توری سرخپوشان به پایان رسید.

  مدافعان
محسن بنگر:  مدافع میانی پیشین سرخپوشان که تظاهر زیادی هم به تعصب می‌کند، در لیگ پانزدهم نتوانست انتظارات را برآورده کند و نهایتا پرسپولیس قهرمانی آن سال را فقط به‌خاطر تفاضل گل به استقلال خوزستان واگذار کرد. درنتیجه طبیعی بود که برانکو فکری به حال خط دفاع تیمش کند. مربی کروات با یک سال تأخیر، جلال حسینی را جذب کرد و بنگر را کنار گذاشت. این تصمیم به مذاق بنگر خوش نیامد و او در پیام خوشامدش برای جلال، با زبان طعنه و کنایه سخن گفت. درنهایت اما این جابه‌جایی به‌شدت به سود سرخ‌ها تمام شد.
رضا نورمحمدی: شرایطش شبیه بنگر بود. او هم در پایان لیگ پانزدهم کنار گذاشته شد و در بازی منجر به جشن قهرمانی پرسپولیس در هفته پایانی لیگ هفدهم، با لباس سپیدرود برابر تیم سابقش اوقات‌تلخی کرد.
رامین رضاییان: نیازی به توضیح نیست که با وجود کیفیت بالای این بازیکن، برانکو شدیدا با او مقابله کرد. پس از آنکه رضاییان در ابتدای لیگ شانزدهم جواب تلفن برانکو را نداد و شبانه به ریزه‌اسپور رفت، عملا دوران او در پرسپولیس به پایان رسید. اگرچه رامین چند‌ماه بعد با اصرار و اشک و آه به تیم برگشت، اما برانکو پیش از پایان لیگ شانزدهم بار دیگر با نخستین بهانه او را کنار گذاشت؛ برای همیشه.
حمیدرضا علی‌عسگری: دفاع چپ این فهرست سرنوشت غم‌انگیزی دارد. حمیدرضا علی‌عسگری 25ساله بود که در پایان لیگ چهاردهم با نظر برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد. برادرزاده رئیس سازمان صداوسیما، پس از آن در تیم‌هایی مثل راه‌آهن، سیاه‌جامگان، ماشین‌سازی، بادران و گل ریحان توپ زد و حالا در 29سالگی کاملا خانه‌نشین شده است.

 هافبک‌ها
محمد نوری (فرناندو گابریل): در پایان لیگ چهاردهم برانکو تمایل داشت قرارداد محمد نوری تمدید شود، اما این بازیکن به‌طور ناگهانی به لیگ قطر پیوست. از نیم‌فصل همان سال ابراز ندامت و پیغام‌های نوری برای بازگشت به پرسپولیس شروع شد، اما برانکو دیگر او را نخواست. رزرو نوری هم در این ترکیب گابریل بود؛ هافبک باکیفیت برزیلی که چون در هفته پایانی لیگ چهاردهم پیش از دربی تهران دعوا راه انداخت و اردو را ترک کرد، برانکو برای همیشه روی نام او هم خط قرمز کشید.
محسن مسلمان: ماجرای او تازه‌تر از آن است که نیازی به بازگویی داشته باشد. بهترین گلساز پرسپولیس در لیگ هفدهم، این فصل از سوی نمازی و منصوریان در ذوب‌آهن مطرود شد و حالا هم توسط امیر قلعه‌نویی در سپاهان نیمکت‌نشین شده است.
امید عالیشاه: تازه‌ترین عضو فهرست است و خیلی باید خوش‌شانس باشد که به سرنوشت ناخوشایند نفرات قبلی دچار نشود. عالیشاه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و باید دید از تلنگری که برانکو زد، عبرت خواهد گرفت یا نه.
پیام صادقیان: یکی از نخستین ستاره‌های مغضوب مربی کروات بود. او هم بعد از حذف از پرسپولیس دور ایران را گشت و حتی به ترکیه پناه برد، اما به زندگی عادی برنگشت. پیام 4سال است که پیغام می‌دهد او را برگردانند، اما تا وقتی برانکو هست، او هم مثل خیلی‌های دیگر باید خواب این داستان را ببیند.

 مهاجمان
گادوین منشا (محمد عباس‌زاده): منشا ابتدای لیگ امسال کنار گذاشته شد. آمار ضعیف فنی از یک سو و برخی حواشی در زندگی شخصی هم از سوی دیگر از عوامل اتخاذ این تصمیم از سوی برانکو بوده است. محمد عباس‌زاده اما همان اوایل، بعد از پایان لیگ چهاردهم حذف شد. او هم در این مدت خیلی تقلا کرد نظر برانکو را برگرداند، اما موفق نشد.
مهدی طارمی: آقای گل لیگ‌های پانزدهم و شانزدهم، آن‌قدر حاشیه و مشکل درست کرد که نهایتا در آستانه پایان محرومیت چهار ماهه‌اش، با نظر برانکو رضایتنامه او در ازای 600هزار دلار برای الغرافه قطر صادر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان