//
کدخبر: ۱۷۹۱۴۳ //

حال و روز این روزهای لژیونرهای فوتبال ایران؛ مصدومیت، نیمکت‌نشینی و گاهی هم سکو‌نشینی

حال و روز این روزهای لژیونرهای فوتبال ایران؛ مصدومیت، نیمکت‌نشینی و گاهی هم سکو‌نشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

مصدومیت، نیمکت‌نشینی و گاهی هم سکو‌نشینی؛ این خلاصه‌ای است از حال و روز این روزهای لژیونرهای فوتبال ایران. در حال حاضر فقط سردار آزمون، مجید حسینی و علیرضا جهانبخش را می‌توان از لیست لژیونرهای ناموفق فوتبال ایران خارج کرد و با ادامه این وضعیت به احتمال فراوان در پایان فصل باید شاهد بازگشت لشگر شکست‌‌خورده لژیونرهای کشور‌مان به فوتبال ایران باشیم. در این گزارش قصد داریم نگاهی داشته باشیم به وضعیت این روزهای لژیونرهای ناموفق فوتبال ایران.
 کریم انصاری‌فرد
مهاجم ملی‌پوش کشورمان از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک انگلیس به ناتینگهام‌فارست پیوست و تا پایان هفته چهلم رقابت‌ها هرگز در ترکیب اصلی قرار نداشته و فقط 9 بار به عنوان بازیکن تعویضی توانسته‌ برای این تیم به میدان برود. در‌مجموع انصاری‌فرد فقط‌150‌دقیقه برای ناتینگهام‌فارست بازی کرده و احتمالا در پایان فصل این تیم انگلیسی را ترک خواهد کرد.
 سعید عزت‌اللهی
سعید عزت‌اللهی که در ماه آگوست به صورت قرضی از تیم روستوف روسیه به تیم ردینگ انگلیس پیوسته بود، در اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ناحیه تاندون پا آسیب دید تا هم جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد و هم تعداد بازی‌هایش در لیگ یک انگلیس در عدد 4 باقی بماند. عزت‌اللهی در 27 هفته اخیر در لیست ردینگ جایی نداشته و مسلما بعد از یک دوری بلند‌مدت کار سختی برای بازگشت به میادین خواهد داشت.
 کاوه رضایی
کاوه رضایی که با یک رکورد تازه از شارلوا به کلوب‌ بروژ پیوست، نتوانست نقش کلیدی در تیم جدیدش ایفا کند و در‌نهایت هم ناکامی‌های او در گلزنی و نیمکت‌نشینی‌هایش باعث شد تا ناموفق‌ترین خرید فصل قهرمان فصل گذشته لیگ بلژیک لقب بگیرد. فقط یک گل و یک پاس گل نشان می‌دهد که کاوه نشبت به فصل گذشته چقدر افت کرده است.
 علی قلی‌زاده
قلی‌زاده بر‌خلاف دیگر لژیونرهای ایرانی این فصل شروع خوبی در تیم جدیدش داشت. قلی‌زاده که در ابتدای فصل از سایپا راهی شارلوای بلژیک شد، توانست خیلی زود در ترکیب اصلی این تیم جا بیفتد اما چند مصدومیت بد‌موقع جلوی این روند خوب را گرفت و حالا هم با توجه به تشدید مصدومیت، فصل برای ستاره جوان فوتبال ایران به اتمام رسید تا شروع خوب او در بلژیک یک پایان تلخ داشته باشد.
 یونس دلفی
پدیده فوتبال ایران در لیگ هجدهم، در نقل‌و انتقالات نیم‌فصل استقلال خوزستان را به مقصد شارلوا ترک کرد به این امید که در آن‌جا هم با درخشش بتواند نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. اما بر‌خلاف انتظارات دلفی در بلژیک موفق نبوده و بعد از 2 بار حضور در ترکیب اصلی، دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود. البته گفته می‌شود نیمکت‌نشینی‌های دلفی فنی نیست و این بازیکن از ناحیه پا مصدوم شده است.
 مرتضی پورعلی‌گنجی
بعد از مدت‌ها حضور در لیگ‌های حاشیه خلیج‌فارس، پورعلی گنجی به اروپا رفت تا با حضور در قاره سبز روزهای بهتری را در دور‌ان حرفه‌ای خود رقم بزند. باشگاه جدید پورعلی‌گنجی یوپن بلژیک بود اما بعد از حضور کاملا ناموفق در این تیم، مدافع تیم ملی کشورمان بار دیگر به قطر برگشت تا این بار پیراهن العربی را بر تن کند.
 رامین رضاییان
بعد از جام‌جهانی رامین هیچ پیشنهاد مقبول اروپایی نداشت و با قراردادی یک‌ساله به الشحانیه قطر پیوست؛ تیمی که برای بقا می‌جنگد و پیش از پایان لیگ ستارگان قطر، رتبه دهم را در لیگ ۱۲ تیمی در اختیار دارد. رضاییان که در آستانه‌۳۰ سالگی قرار دارد، عملکرد نه‌چندان قابل قبولی در تیمش داشته و بارها صحبت از بازگشتش به لیگ ایران مطرح شده است.
 وحید امیری
 بعد از درخشش در جام‌جهانی، وحید امیری پرسپولیس را به مقصد ترابزون‌اسپور ترک کرد اما در این تیم هیچ نشانی از ستاره ایران در جام‌جهانی نداشت. امیری تا پایان هفته بیست‌و هفتم لیگ ترکیه فقط 9 بار در ترکیب اصلی تیم ترکیه‌ای حضور داشته‌ و در این شرایط یکی دیگر از بازیکنانی است که شایعه بازگشتش به فوتبال ایران به صورت جدی مطرح شده است.
 فرشاد احمدزاده
حضور احمدزاده در شلاسک وروتسواف لهستان خیلی خوب آغاز شد و در اولین دیدار لیگ این کشور، او موفق شد اولین گلش را برای تیمش وارد دروازه حریف کند تا نوید درخشش یک بازیکن ایرانی در اروپا داده شود اما خیلی زود به دلیل افت بدنی و عدم رضایت سرمربی این تیم، احمدزاده به نیمکت تیمش تبعید شد و دیگر نتوانست یکی از بازیکنان فیکس تیمش لقب بگیرد. احمدزاده در هفته‌های اخیر فقط به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی فرصت حضور در میدان را داشته است.
 صادق محرمی
محرمی ابتدای فصل به دیناموزاگرب کرواسی رفت و در تیم صدرنشین لیگ کرواسی فراز‌و فرود زیادی داشت. او در ابتدا درخشش قابل قبولی داشت و پیش از پایان نیم‌فصل با مصدومیت زانویش تا مدت‌ها از ترکیب تیمش دور شد. البته او این روزها‌ دوباره به عنوان بازیکن ثابت دینامو وارد زمین می‌شود اما عدم ثبات در این تیم هنوز هم آینده‌اش را تهدید می‌کند. محرمی‌ تا پایان هفته بیست‌و هشتم 15 بار به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب دینامو قرار داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان