تاریخ انتشار: 1397/10/24 22:46
کد خبر: 113841

حمایت کاوانی از حضور قطر در رقابت های کوپا اِمریکا

«ادینسیون کاوانی» مهاجم تیم ملی اروگوئه روز دوشنبه ضمن ابراز تعجب از حضور قطر در رقابت های جام ملت های آمریکا در سال جاری، در عین حال از نخستین تجربه این کشور در این تورنمنت حمایت کرد.
حمایت کاوانی از حضور قطر در رقابت های کوپا اِمریکا

خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه نوشت: مهاجم 31 ساله اروگوئه ای که برای باشگاه پاری سن ژرمن که مالکیت آن در اختیار قطری ها است، توپ می زند، حضور میزبان جام جهانی 2022 را در معتبرترین و بزرگ ترین رقابت ملی آمریکای جنوبی را اتفاقی «خاص» عنوان کرد.

کاوانی در این باره اظهار داشت: حضور قطر در این تورنمنت تعجب برانگیز است و فکر می کنم اتفاق خوبی باشد؛ داشتن تیمی از این قاره (آسیا) در جام ملت های آمریکای جنوبی و ورود فرهنگی جدید و تلفیق آن با فرهنگ آمریکای جنوبی، اتفاقی خاص خواهد بود.

جام ملت های 2019 آمریکای جنوبی در فاصله ماه های ژوئن و جولای در کشور برزیل برگزار می شود و مسئولان برگزاری این تورنمنت ماه مه سال گذشته حضور قطر را در جمع 12 تیم حاضر در این رقابت ها تایید کردند؛ این در حالی است که دعوتنامه ای برای کشور ژاپن نیز ارسال شده بود.

علاوه بر این، در همان برهه اعلام شد که شرکت قطری «قطر ایرویز» (هواپیمایی قطر) حمایت ملی پیراهن های یکی از بزرگ ترین باشگاه های آرژانتین و آمریکای جنوبی یعنی «بوکا جونیورز» را برعهده خواهد گرفت.

تیم ملی اروگوئه با 15 قهرمانی، پر افتخار ترین تیم رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی محسوب شده و کاوانی نسبت به احتمال بالای قهرمانی مجدد این تیم ابراز امیدواری کرد.

وی در این باره تصریح کرد: از لحاظ تاریخی، اروگوئه به اندازه ای باهوش بوده که بتواند بیشترین قهرمانی را در این تورنمنت از آن خود کند و این موضوع اعتبار اروگوئه در این تورنمنت است.

قرعه کشی این رقابت ها روز 24 ژانویه برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qq9zp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت بوفون از کاوانی برای حضور در PSG