//
کدخبر: ۱۷۹۰۲۰ //

صحبت های برانکو بعد از برد مقابل الاهلی

برانکو ایوانکوویچ پیروزی برابر الاهلی را یک موفقیت بزرگ در راه بازی های پیش روی تیمش توصیف کرد.

صحبت های برانکو بعد از برد مقابل الاهلی
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی ارزشمند 2 بر صفر تیمش برابر الاهلی عربستان درباره این مسابقه گفت: قبل از هر چیزی می خواهم رضایت خود را از این برد نشان دهم. برای ما این یک برد کلیدی بود؛ چون اگر این نتیجه را نمی گرفتیم، از کورس رقابت برای مقام اول یا دومی این مرحله عقب می ماندیم و خیلی خوشحالم بابت این موضوع.

 

وی ادامه داد: تبریک می گویم به بازیکنانم به خاطر تلاش زیاد، خواست زیاد، تمرکزشان در طول 90 دقیقه و همینطور تشکر فراوان از هواداران که 90 دقیقه با ما بودند و تشویق کردند. این یک موفقیت بزرگ برای ما در بازی های پیش رو یعنی هم در بازی های داخلی و هم آسیا است.

 

برانکو سپس در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید، آیا فکر می کردید با این اقتدار بازی را ببرید، بیان کرد: چیزی که قب از هر چیزی و پیروزی من را خوشحال می کند، این است که خیلی زود وارد فرم خوبی شدیم و روند کسب نتایج درخشان را ادامه می دهیم. من البته نگاه نمی کنم با چه نتیجه ای ببریم؛ مهم برد است؛ یک هیچ یا پنج هیچ. اما چیزی که من را بیشتر خوشحال می کند، این است که ما می توانیم بهتر باشیم و دلیل بهتری برای خوش بینی داشته باشیم. چون به هر حال بازیکنان در ذهن خود حک کرده بودند که این بازی چقدر مهم است. به همین خاطر انتظار دارم و مطئنم که بازی های بعدی را بهتر، زیباتر و با خلاقیت بیشتر بازی خواهیم کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۰۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان