//
کدخبر: ۱۷۸۸۱۴ //

بزرگترین دغدغه برانکو در آستانه بازی با الاهلی عربستان

عمر السومه این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و خطرناک‌ترین بازیکن الاهلی عربستان به شمار می‌رود.

بزرگترین دغدغه برانکو در آستانه بازی با الاهلی عربستان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرخپوشان پایتخت در شرایطی به مصاف الاهلی خواهند رفت که باید در این مسابقه پیروز شوند. آن‌ها دو سال پیش الاهلی را در مرحله حذفی شکست دادند و حالا بار دیگر امیدوار به پیروزی مقابل سبزپوشان جده هستند. در بازی رفت دو تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۱۷، عمر السومه مهاجم خطرناک الاهلی خیلی زود دروازه پرسپولیس را باز کرد و همین گل، باعث ایجاد مشکلات بعدی برای قرمز‌ها شد.

البته خط دفاعی پرسپولیس در بازی برگشت خیلی خوب از پس کنترل این بازیکن برآمد و همین از کار انداختن سوما زمینه‌ساز برتری قرمز‌ها شد. حال این دو تیم باز هم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که این مهاجم سوری امید اول الاهلی برای گلزنی به شمار می‌رود.

او در لیگ حرفه‌ای عربستان تاکنون ۱۷ گل زده و میانگین هر ۱۰۰ دقیقه یک گل را دارد. این در حالی است که سوما پیش‌تر دو بار هم کفش طلای لیگ عربستان را تصاحب کرده و اکنون امیدوار است در این امر هت‌تریک کند. سوما همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز آمار قابل اتکایی دارد. ۲ گل در ۱۸۰ دقیقه به منزله میانگین ۹۰ دقیقه یک گل است که زنگ خطر را برای پرسپولیسی‌ها به صدا درمی‌آورد. این موضوع به بزرگترین دغدغه برانکو در آستانه بازی با الاهلی عربستان تبدیل شده است.

حالا خط دفاعی پرسپولیس به رهبری سیدجلال حسینی باید زهر این مهاجم شوتزن و سرزن را خنثی کند. پرسپولیس باید امیدوار باشد تا پشت سر خط دفاع، یک بیرانوند آماده قرار بگیرد تا ضربات این بازیکن را مهار کند و با ثبت اولین کلین‌شیت آسیایی در سال ۲۰۱۹، زمینه‌ساز بردی مهم برای سرخپوشان ایران شود. البته شجاع خلیل زاده در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با کمک سیدجلال حسینی این مهاجم زهردار سوری را مهار خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان