//
کدخبر: ۱۷۸۵۱ //

آزمون: جوانگرایی خوبی در فوتبال ایران رخ داده است

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است جوانگرایی خوبی در تیم ملی فوتبال بانوان ایران رخ داده است.

آزمون: جوانگرایی خوبی در فوتبال ایران رخ داده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در کنفرانس خبری پیش از مسابقات گفت: فوتبال بانوان ایران در این سالها پیشرفت بسزایی کرده است. با تیم های میانمار، ویتنام، سنگاپور و سوریه همگروه هستیم. معتقدم تیم های بسیارخوبی در گروه ما قرار دارند. با جوانگرایی خوبی که در فوتبال بانوان ایران رخ داده است، امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در نهایت راهی اردن شود.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی جوانان ایران چند ماه گذشته در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا که در ویتنام برگزاره شده بود، شرکت کرد و توانست نتایج خوبی از این رقابتها کسب کند. در همین راستا ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ترکیبی از بازیکنان جوانان و بزرگسال است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت آب و هوایی کشور میزبان گفت: باید بگویم بازیکنان ما در دمای صفر درجه تمرین کرده اند و با شرایط آب و هوایی اینجا کاملا فرق دارد، البته پیش از حضور در ویتنام، اردوی خوبی در بندرعباس داشتیم و بازیکنان را در شرایط جوی این کشور شبیه سازی کردیم تا بتوانند به هماهنگی و آمادگی لازم برسند.

در ادامه کویستان خسروی – کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: ما آماده ایم تا 3 امتیاز بازی میانمار را کسب کنیم، با اینکه اطلاع داریم این تیم از لحاظ بدنی و فنی تیم قدرتمندی است. اما بازیکنان ایران نیز همه تلاش خود را در میدان مسابقه انجام می دهند.

وی در ادامه بیان کرد: بچه ها با انگیزه کافی آماده مسابقه برابر میانمار هستند و مطمئنا اگر بتوانیم 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم بازیکنان با انگیزه بیشتری مسابقات بعدی را پشت سر خواهند گذاشت.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان