//
کدخبر: ۱۷۸۵۰۸ //

پیش بازی سایپا - پیکان؛ جنگ فرکی و دایی در دربی خودروسازان

دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه به میزبانی سایپا در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می شود.

پیش بازی سایپا - پیکان؛ جنگ فرکی و دایی در دربی خودروسازان
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم سایپا و پیکان برگزار کننده دیداری معوقه از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران هستند. بازی که به دلیل حضور سایپا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود.

ابتدا به میزبان و تیم نارنجی پوش دیدار فردا، سایپا تهران می  پردازیم. شاگردان علی دایی با دو بازی کمتر نسبت به سایر رقبا با 22 بازی و کسب 28 امتیاز در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار دارد و به گفته سرمربی این تیم، هدف سایپا در پایان لیگ برتر قرار گرفتن در رتبه هجدهم جدول است. نارنجی پوشان در دیدار هفته قبل خود برابر استقلال تهران توانستند نتیجه خوبی را در آزادی به دست آورده و این تیم مدعی را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف سازند. سایپا اگر دیدار دوشنبه خود را در ورزشگاه پاس قوامین به سود خود به پایان برساند، می تواند با 31 امتیاز بالاتر از فولاد خوزستان در رتبه ششم جدول لیگ قرار گیرد. آن ها همچنین یک دیدار معوقه دیگر نیز با ذوب آهن اصفهان دارند.

در سوی دیگر میدان، تیم پیکان تهران قرار دارد. شاگردان حسین فرکی پس از شکست 2-00 مقابل صدرنشین رقابت های لیگ برتر یعنی پرسپولیس پا به این دیدار می گذارند. پیکان با 23 بازی و 25 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول لیگ هجدهم قرار دارند و اگر بتوانند سایپایِ علی دایی را شکست دهند می توانند تا رتبه نهم نیز بالا آمده و هم امتیاز با تیم های پارس جنوبی و سایپا قرار بگیرند. دربی خودروسازان در حالی دوشنبه ساعت 17 برگزار می شود که به قول حسین فرکی، سرمربی پیکان این دربی را باید دربی سکوت بنامیم تا دربی خودروسازان؛ و دلیل آن هم بی تماشاگر بودن این دو تیم است.

 

داوران: حسن اکرمی - عقوب سخندان - علی احمدی - قهرمان نجفی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان