//
کدخبر: ۱۷۸۴۴۲ //

فردوسی‌پور جایگزینش را اخراج کرد؟؛ حاشیه‌های حذف نود ادامه دارد + عکس

حواشیِ پایان برنامۀ نود و جایگزینی برنامۀ فوتبال برتر به جای آن همچنان ادامه دارد.

فردوسی‌پور جایگزینش را اخراج کرد؟؛ حاشیه‌های حذف نود ادامه دارد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد ار اتمام کار عادل فردوسی‌پور در برنامۀ نود و پایان این برنامۀ دوست‌داشتنی و پربیننده حاشیه‌های فراوانی دربارۀ عادل فردوسی‌پور و اطرافیان این برنامه شکل گرفت. شبکۀ سوم سیما برای جایگزینی این برنامه از محمدحسین میثاقی و برنامۀ فوتبال برتر نام برد.

بعد از این اتفاقات، محمدحسین میثاقی که او را جانشین فردوسی‌پور می‌خواندند خداحافظیِ خود را از برنامۀ ستاره‌ساز که با اجرای او پخش می‌شد اعلام کرد. اما نکتل جالب در این میان پایان کار میثاقی در ویژه برنامۀ فوتبال 120 در شبکۀ ورزش که از برنامه‌های محبوب این شبکه به حساب می‌آید است.

برنامۀ فوتبال 120 با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای میثاقی بر روی آنتن می‌رفت و با رقم خوردن اتفاقات و حاشیه‌های چند هفتۀ شایعاتی شکل گرفت که که فردوسی‌پور دیگر قصد همکاری با میثاقی را نداشته و عذر او را خواسته است.

-643004

عادل فردوسی‌پور - محمدی - میثاقی

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که صدا و سیما و مدیران شبکۀ سوم از میثاقی خواسته‌اند تا فقط بر اجرای برنامۀ فوتبال برتر تمرکز کند و دیگر در هیچ برنامه‌ای حضور نداشته باشد. لازم به ذکر است که حمید محمدی، مجریِ سابق برنامۀ فوتبال 120 مجدداً اجرای این برنامه را برعهده گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان