//
کدخبر: ۱۷۸۱۷۴ //

اختصاصی/ بازی مرگ و زندگی برای استقلال/ هواداران از شفر تنها پیروزی می خواهند

دیدار تیم های استقلال و الهلال عربستان می تواند بازی مرگ و زندگی برای شفر و استقلال باشد.

اختصاصی/ بازی مرگ و زندگی برای استقلال/ هواداران از شفر تنها پیروزی می خواهند
به گزارش فرتاک نیوز،

  روز دوشنبه 19 فروردین ماه و از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا تیم های استقلال و الهلال عربستان در حالی به مصاف هم می روند که شرایط بسیار متفاوتی در جدول گروه C این رقابت ها دارند.

الهلال در بازی اول خود توانست با نتیجه یک بر صفر از سد العین امارات عبور نماید و در دومین بازی به مصاف الدحیل قطر رفت، حریفی که در دیدار اول توانسته بود استقلال را  با نتیجه 3بر0 شکست دهد، اما در این بازی نیز الهلالی ها توانستند با نتیجه 3 بر یک از سد این حریف قدرتمند عبور نمایند و با کسب 6 امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار بگیرد .

اما در آن سوی میدان استقلالی قرار دارد که در بازی اول با نتیجه 3بر0 در برابر الدحیل شکست را متقبل  شده و در دومین دیدار در برابر العین امارات به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافتند تا با کسب یک امتیاز در انتهای جدول این گروه قرار بگیرند.

با توجه به شرایط موجود و از آن جایی که استقلال در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا باید برابر قدرتمندترین تیم گروه قرار بگیرد، این بازی می تواند دیدار مرگ و زندگی برای شفر و استقلال باشد.

اگر در این دیدار استقلال بتواند از سد حریف خود عبور نماید 4 امتیازی خواهد شد و می تواند هم چنان امیدوار به صعود به مرحله بعدی این رقابت ها باشد، اما در صورتی که نتیجه این دیدار تساوی یا با باخت استقلال همراه باشد و در صورتی که الدحیل بتواند از سد العین عبور نماید، آن وقت شاید شانس آبی پوشان برای صعود از این مرحله به حداقل ممکن خود برسد چرا که در صورت شکست در همان یک امتیاز خواهد ماند و الهلال به 9 امتیازی خواهد رسید و عملا باید او را اولین تیم راه یافته به مرحله بعدی در این گروه معرفی نمود و اگر هم با تساوی به میدان را ترک نماید، 2 امتیازی شده و الهلال را در امتیاز 7 خواهد دید و اگر الدحیل نیز دیدار سوم خود برابر العین به پیروزی برسد، 6 امتیاز خواهد شد و آبی پوشان کار بسیار سختی را در بازی های برگشت خواهند داشت و شاید به توان گفت که خداحافظی زود هنگامی از لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت.

در هر حال بهترین نتیجه برای استقلالی ها در هفته سوم می تواند پیروزی بر حریف قدرتمند و شکست الدحیل باشد تا هم چنان تنور رقابت های گروه مرگ هم چنان در اوج گرمایش باقی بماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان