//
کدخبر: ۱۷۷۲۲۶ //

جدی شد؛ ستاره فرانسوی از رئال می رود

رافائل واران، مدافع فرانسوی ارزشمند رئال، تصمیم قطعی خود برای ترک این باشگاه را گرفته است.

جدی شد؛ ستاره فرانسوی از رئال می رود
به گزارش فرتاک نیوز،

 واران که در سال 2011 به رئال مادرید پیوست، در این سال ها یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم بوده اما گفته می شود به دنبال ترک سانتیاگو برنابئو در تابستان پیش رو است.

امروز در برنامه خوگونس، خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال فاش ساخت که واران در تماس با سران رئال اطلاع داده است که به دنبال جدایی در پایان فصل است و تصمیم او قطعی است. در واکنش به این موضوع، مسئولان رئال از زیدان خواسته اند که واران را متقاعد به ماندن کند و در غیر این صورت فقط با 100 میلیون یورو راضی به فروش وی خواهند شد. رقم فسخ قرارداد واران 200 میلیون یورو است و قطعا هعیچ باشگاهی در دنیا حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیست.

طبق ادعای خوگونس، علت اصلی تمایل به جدایی واران، دلخوری او از سران باشگاه است. در واقع او از اینکه در ابتدای فصل به دلیل قهرمانی جام جهانی با فرانسه هیچ تجلیلی از وی به عمل نیامد، ناراحت است. در موردی مشابه چند باشگاه دیگر از ستاره های فرانسوی خود که در جام جهانی حاضر بودند، تجلیل کردند از پی اس جی به عنوان جدی ترین تیم خواهان واران نام برده می شود.

GS8kePzFjThT

رئال در صورت از دست دادن واران، دو گزینه را برای جانشینی او مدنظر دارد. اولی کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی است و دومی هم خیمنز، مدافع اروگوئه ای باشگاه اتلتیکو مادرید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان