//
کدخبر: ۱۷۵۵۶۳ //

اتفاقی عجیب و بی‌شرمانه در باشگاه لیگ برتری

در نهایت دستگاه GPS تیم فوتبال نساجی مازندران پیدا شد اما ...

اتفاقی عجیب و بی‌شرمانه در باشگاه لیگ برتری
به گزارش فرتاک نیوز،

دستگاه GPS تیم فوتبال نساجی مازندران چندی پیش به صورت عجیبی مفقود شد. پس از کش‌وقوس‌های فراوان عصر دیروز این دستگاه به‌وسیلۀ یک پیک به منزل په‌په، مربی اسپانیایی تیم ارسال شد.

اکنون باشگاه نساجی در این خصوص بیانه‌ای صادر کرده که در ادامه آمده است:

به اطلاع کلیه هواداران تیم نساجی مازندران می‌رساند عصر دیروز دستگاه GPS باشگاه  که بیش از دو ماه مفقود شده بود،  از سوی یک پیک و از یک آدرس نامعلوم به منزل په‌په، مربی اسپانیایی تیم، فرستاده شد.

سه روز قبل هم همین بسته به استادیوم کارگران ارسال شده بود اما به دلیل تعطیلی تمرینات تیم از سوی نگهبان این مجموعه تحویل گرفته نشد و توسط پیکی که آن را آورده بود، عودت داده شد.

جالب است که ماه‌ها تلاش باشگاه برای یافتن این دستگاه ثمری نداشت و پیغام و پسغام‌های دوستانه ما به خرج کسی نمی‌رفت اما همین که پای شکایت و دادگاه به میان آمد ناگهان از درِ غیب این دستگاه پیدا شد. با این حال از نظر باشگاه نساجی مازندران در اصل قضیه تفاوتی نمی‌کند و این باشگاه تا روشن شدن اصل داستان و این‌که چه کسی در این مدت دستگاه GPS را در اختیار داشته و در واقع «خیانت در امانت» کرده، شکایت خود را پی می‌گیرد. ضمن اینکه اقلام دیگری نظیر چند دست لباس و چندین عدد توپ هم کماکان مفقود است که سرنوشت آنها نیز باید مشخص شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۵۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان