//
کدخبر: ۱۲۰۴۷۸ //
در شهرهای دیگر احترام بیشتری داریم

مجیدی:در قائمشهر به‌جز مردم‌کسی با نساجی‌نیست!

سرپرست تیم نساجی مازندران از بی تفاوتی مسئولین قائمشهر نسبت به تیمش گله داشت و اعلام کرد امکاناتی در اختیار نساجی قlرار نمی‌گیرد

مجیدی:در قائمشهر به‌جز مردم‌کسی با نساجی‌نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم نساجی مازندران که بعد از گذشت 24 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران را تجربه می‌کند حالا درگیر حواشی متعددی شده است. برخی از مسئولین و پیشکسوتان شهر قائمشهر انتقاداتی را نسبت به برگزاری تمرینات این تیم در تهران بازگو کرده‌اند. حال فرزاد مجیدی، سرپرست تیم نساجی در واکنش به انتقادات موجود به خبرنگار ما گفت:

مسئولین فقط در قائمشهر نشسته‌اند و مدام می‌گویند چرا تیم در تهران است؟ ما پنجشنبه مقابل نفت بازی داریم و از امروز به قائمشهر آمدیم اما هیچ حمایتی از تیم نساجی نمی‌شود و ما در شهر خودمان غریب هستیم. تیم ما امروز به ورزشگاه شهید وطنی آمده اما نور وجود نداشت ،دوش نبود که بعد از تمرین زیر باران و بدون نور بتوانند دوش بگیرند که سرما نخورند .از اول لیگ هجدهم مشکل رختکن وجود داشت که اگر باشگاه نساجی نبود حتی این مشکل هم حل نمی‌شد. تو این گرما و رطوبت بالا در رختکن کولر نبود. در قائمشهر فقط بازی برگزار می‌شود و ما عملا هیچ امتیاز میزبانی نداریم و مسئولان به فکر نیستند.

مجیدی در ادامه عنوان کرد:

مسئولین به مالکین ما فشار می‌آورند که چرا تمرینات را به قائمشهر منتقل نمی‌کنید؟ جواب ما این است  دوستان اطلاعاتشون را درست کنند، بازی با ذوب آهن و پارس جنوبی ما ٣روز زودتر قائمشهر رفتیم اما  به ما زمین تمرین زیر نور نمی‌دهند ولی به تیم حریف ...

 ما این همه تماشاگر داریم اما نمی‌توانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم. امروز همه به قائمشهر آمدیم تا اصلی ترین تمرین خود را برگزار کنیم اما نور نداشتیم و فکر سرمربی و تمام بازیکنان ما به هم ریخت. چون تمرین اصلی و تاکتیکی ما مختل شد. 

سرپرست نساجی ادامه داد: 

این تیم خصوصی است ولی هیچ امکاناتی در اختیارش قرار نمی‌گیرد. عصبانیت نکونام و بازیکنان کاملا به حق است و مسئولیت تمامی این اتفاقات با من است. میزبانی نساجی از حریفان خود در قائمشهر فقط ظاهری است و باطنی هیچ چیز سر جای خودش نسیت. این تیم بعد از٢٤  سال به لیگ برتر آمده است و مردم برای این تیم خون دل خوردند اما الان خوشحالند ،پس خواهش می‌کنم این خوشحالی را از مردم نگیریم. 

فرزاد مجیدی در آخر تاکید کرد: 

فشار کاری بر روی همه اعضای نساجی زیاد است. کادرفنی از صبح زود تمام وقت خود را بر روی تیم گذاشته و بازیکنان با جان و دل برای هواداران کار می‌کنند. از طرفی آقای امیری، مدیرعامل محترم باشگاه با سختی‌های موجود تمامی امکانات لازم را فراهم کرده و در اختیار ما قرار داده است. اما مسئولین این تلاش ما را نمی‌بینند و هیچ کس کمکی نمی‌کند. ما در شهرهای دیگر ایران احترام بیشتری داریم. حق مردم قائمشهر است که از اتفاقات رخ داده خبر داشته باشند و بدانند امکاناتی در حد لیگ برتر در اختیار ما قرار نمی‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان