//
کدخبر: ۱۴۹۲۹۳ //

مشت محکمی که بازیکنان نساجی از سپیدرودی‌ها خوردند!

هافبک تیم نساجی مازندران می‌گوید دقایقی از دربی شمال را با غفلت پشت سر گذاشتند و مشت محکمی از سپیدرودی‌ها خوردند.

مشت محکمی که بازیکنان نساجی از سپیدرودی‌ها خوردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد آبشک هافبک تیم نساجی مازندران در خصوص دربی زیبای شمال کشور و کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر سپیدرود رشت گفت:

    بازی خیلی قشنگی بود و تماشاچیان لذت بردند. اما آن نتیجه‌ای که ما برای به دست آوردنش به زمین آمده بودیم حاصل نشد و دو امتیاز حساس از دست رفته برای ما باقی ماند. ما به دنبال سه امتیاز مسابقه بودیم ولی دقایقی غافل شدیم و نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

محمد آبشک در ادامه گفت:

    تقریبا اشتباهات داوری از اول لیگ برای ما عادی شده است و باید حتما در هر بازی برای نساجی وجود داشته باشد. آقای فغانی داور بسیار بزرگ و جهانی هستند اما کمک ایشان بسیار ضعیف عمل کردند. در اول بازی آن‌ها دو صحنه اشتباه کردند و دو موقعیت تک به تک را از ما گرفتند. حتی صحنه گل اول سپیدرود ابراهیمی در میانه زمین توپ را با دست به جلو برد و پنالتی سخت گیرانه‌ای هم گرفته شد. هر چند آقای فغانی جز بهترین داوران دنیاست و اشتباه برای هر فردی به وجود می‌آید. ما سوار بازی بودیم و لحظاتی فکر می‌کردم برد آسانی پیش رو داریم. اما از دقیقه ۵۵ تا ۷۰ غافل شدیم و سپیدرود مشت محکمی به ما زد. بازیکنان بعد نتیجه ۲-۱ شوکه شدند و آب سردی بر پیکره ما ریخته شد. ما اگر این دو بازی اخیر را می‌بردیم به رده‌ ششم و هفتم صعود می‌کردیم که نشد.

محمد آبشک درباره قرار گرفتن مقابل تیم سابقش نیز گفت:

    شناخت خیلی زیادی از اکثر بازیکنان مقابلم داشت. سپیدرود تیم شهرم و تیم سابق من است و از بچگی در آن بزرگ شدم و رشد کردم. درست است که با برخی حواشی برای من به وجود آمد و خودم اشتباهاتی کردم اما همینجا از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. آن‌ها بدانند کارهای من ناخواسته بود و تحت فشار بودم. از اول فحاشی کردند و به همین دلیل تحریک شدم اما از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

هافبک تیم نساجی در خصوص جو خوب ورزشگاه نیز گفت:

    آرامش روی سکوها در این دیدار بسیار زیبا و مثال زدنی بود. شما اگر نگاه کنید سپیدرود و نساجی جز تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران و شمال کشور هستند و تماشاگران با غیرت، فوتبال فهم و با فرهنگی دارند. در این بازی هر کدام تیم خودشان را تشویق کردند و هیچ مشکلی به وجود نیامد. آن‌ها یار دوازدهم واقعی تیمشان هستند و حمایت بالایی از تیم دارند و تمام شرایط را به خوبی درک می‌کنند. آن‌ها تنها کسانی هستند که جو را به نفع این دو تیم برمی‌گردانند و همیشه مدیونشان خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان