//
کدخبر: ۱۷۵۱۸۲ //
علی خسروی: رفتن به برنامه هایی همچون “شب های فوتبالی” و ” لیگ یک ” جرم است

به پاک بودن عادل اعتقاد دارم اما فردوسی پور هم کینه ای است و هم دروغگو!

رفتن به برنامه هایی همچون “شب های فوتبالی” و ” لیگ یک ” جرم است . نمی دانم این چه تفکری است ؟ یا ایشان ( فردوسی پور ) به کار خودش خیلی اعتقاد دارد یا بسیار آدم قوی ای است.

به پاک بودن عادل اعتقاد دارم اما فردوسی پور هم کینه ای است و هم دروغگو!
به گزارش فرتاک نیوز،

با پخش نشدن آخرین قسمت برنامه نود در سال ۹۷ ، عادل فردوسی پور و برنامه نود دوباره به سوژه داغی تبدیل شده اند و بسیاری از کلیپ های مرتبط با این چهره به سرعت در حال بازنشر در فضای مجازی است. یکی از این کلیپ ها صحبت های علی خسروی داور بازنشسته فوتبال کشورمان درباره فردوسی پور است.

تقریبا بسیاری از افراد از هواداران استقلال و تراکتورسازی و خونه به خونه و … گرفته تا فوتبالی هایی همچون فتح الله زاده ، واعظ آشتیانی ، علی پروین ، جلال طالبی و … که به نوعی به رفتارهای عادل فردوسی پور  درست یا نادرست انتقاد دارند ، پس از انتشار خبر جدایی عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰ به زعم خود ، اقدام به افشاگری هایی کرده اند.

در این بین ، علی خسروی کارشناس مطرح داوری هم  در مصاحبه ای درباره دعوت نشدن به برنامه نود در تمام این سال ها  گفت : این مسئله برای من مهم نیست . من مدت هاس که داوری نمی کنم ولی مردم به من بسیار احترام می گذارند. رفتن به برنامه هایی همچون “شب های فوتبالی” و ” لیگ یک ” جرم است . نمی دانم این چه تفکری است ؟ یا ایشان ( فردوسی پور ) به کار خودش خیلی اعتقاد دارد یا بسیار آدم قوی ای است.

علی خسروی در ادامه با کنایه گفت : عادل آدم بسیار قوی ای است چون همه می گویند از نظر اخلاقی و مالی پاک است که ان شاءالله حتما همین طور است. عادل آدم پاکی است من به این اعتقاد دارم ولی هم کینه ای است و هم دروغگو!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان