//
کدخبر: ۱۷۴۸۵۸ //

فتحی: نمی‌توانم برنامه نود را بدون فردوسی‌پور تماشا کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره کنارگذاشتن عادل فردوسی پور از برنامه 90 اظهار داشت: به نظرم برنامه نود نمی‌تواند بدون عادل معنی داشته باشد.

فتحی: نمی‌توانم برنامه نود را بدون فردوسی‌پور تماشا کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در واکنش به لغو پخش شب گذشته برنامه نود اظهار داشت: خیلی تلخ بود، دوست داشتم و امیدوارم که چنین تصمیمی واقعیت نداشته باشد. امیدوارم مسئولان صدا‌و‌سیما تصمیمی منطقی‌تر اتخاذ کنند و برنامه نود با همه کاستی‌هایی که داشته با عادل فردوسی‌پور عجین شده و به نظرم نمی‌تواند بدون عادل معنی داشته باشد.

او ادامه داد: همان طوری که یاد کنیم زنده یاد بهرام شفیع را، ورزش و مردم با نام ایشان عجین شده و من اصلا نمی‌توانم در حال حاضر این برنامه را تماشا کنم چون ایشان دیگر در این برنامه نیستند.

فتحی در این باره که به خاطر مجوز آیاندا پاتوسی در برنامه نود با چالش رو‌به‌رو شده بود، گفت:‌ اشکال ندارد، آقای فردوسی‌پور را آدم مغرضی نمی‌دانم، او آدم جانب‌داری نیست. مشاوره‌هایی داشته و دارد و همچنین عقاید خودش را دارد اما آدم مغرضی نیست. من با ایشان تماس نداشتم اما حتما تماس می‌گیرم چون یکی از بهترین برنامه‌ها را داشته و دارد. فکر نمی‌کنم بتوانم برنامه‌ای که فردوسی پور آن را آغاز کرده را بدون او تماشا کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان