//
کدخبر: ۱۷۳۰۵۴ //

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از میزبانی جزیره کیش تقدیر کرد

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در پیامی برگزاری سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی را موفقیت آمیز توصیف و از دست اندرکاران این مسابقات و میزبانی جزیره کیش قدردانی کرد.

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو از میزبانی جزیره کیش تقدیر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 'چانگ وان چو' رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در پیامی به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان از سازماندهی خوب، مهمان نوازی، پذیرایی گرم و صمیمانه و میزبانی جزیره کیش از سومین دوره رقابت های جام ریاست تشکر کرد. 
این رقابت ها از 9 تا 12 اسفندماه جاری با شرکت 565 تکواندوکار از 22 کشور در مجموعه ورزشی 'المپیک' جزیره کیش برگزار شد و با قهرمانی هگوپوشان ایران پایان یافت. 
متن پیام تبریک رئیس فدراسیون جهانی تکواندو به شرح ذیل است: 
جناب آقای پولادگر 
ریاست محترم فدراسیون تکواندو ایران
بدین وسیله تبریکات صمیمانه خود را برای سازماندهی موفق شما در راستای برگزاری سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی – منطقه آسیا اعلام می نمایم؛ حضور در رویداد مذکور باعث خرسندی و افتخار من بود.
مراتب سپاسگزاری خود را از جنابعالی و تمام کارکنان فدراسیون تکواندو ایران برای تلاش دلسوزانه و بی دریغ به منظور برگزاری موفق رویداد مذکور را پذیرا باشید. همچنین از مهمان نوازی و پذیرایی گرم و صمیمانه شما در مدت اقامت خود در جزیره کیش کمال تشکر را دارم.
امیدوارم که این موفقیت فرصتی باشد تا انگیزه توسعه تکواندو در ایران را افزایش دهد و فدراسیون جهانی تکواندو خرسند خواهد شد تا درحد امکان از فدراسیون شما حمایت و پشتیبانی نماید. 
بار دیگر از حمایت و همکاری جنابعالی در راستای بسط و گسترش تکواندو تشکر می نمایم و منتظر دیدار شما در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی منچستر می باشم.
با تقدیم احترامات
چانگ وان چو
رییس فدراسیون جهانی تکواندو 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان